شهادت 5 تن از ماموران مرزبانی ایران

5 مامور مرزبانی سراوان در درگیری با گروهک معاند کوردل به شهادت رسیدند.

شهادت 5 تن از ماموران مرزبانی ایران

۵ مرزبان در سراوان سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار به شهادت رسیدند.

یک مرزبان در عملیات احیا به زندگی بازگشت

مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات فراجا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به لطف الهی و در عملیات احیا یکی از مرزبانان زخمی حادثه برجک مزه سر سراوان به زندگی بازگشت.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا، گروهبان یکم «رضا برجی» که اعلام شده بود در حادثه تروریستی برجک «مزه سر» هنگ مرزی سراوان به شهادت رسیده، طی عملیات احیاء مجددا به لطف خدا به زندگی بازگشت.

اسامی شهدای مرزبان در سراوان به نام‌های گروهبان یکم شهید «حسین بادامکی»، گروهبان یکم شهید «علی غنی با تدبیر»، سرباز وظیفه شهید «محمد جمالزاده»، سرباز وظیفه شهید «یونس سیفی نژاد» و سرباز وظیفه شهید «ناصر حیدری» اعلام شد.

افزایش تعداد مرزبان‌های شهید در حادثه سراوان

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: تعداد شهدای حادثه برجک «مزه‌سر» هنگ مرزی سراوان به ۶ نفر افزایش یافت.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، تعداد شهدای حادثه برجک «مزه‌سر» هنگ مرزی سراوان به ۶ نفر افزایش یافت.

گروهبان‌ یکم شهید «حسین بادامکی»، گروهبان‌ یکم شهید «علی غنی باتدبیر»، گروهبان‌ یکم شهید «رضا برجی»، سرباز وظیفه شهید «محمد جمال‌زاده»، سرباز وظیفه شهید «یونس سیفی‌نژاد»، سرباز وظیفه شهید «ناصر حیدری» شهدای این حادثه هستند.

توضیحات دادستان سیستان و بلوچستان درباره حادثه سراوان و شهادت مرزبان‌های ایران

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان دستور قضایی برای دستگیری عوامل حادثه سراوان را صادر کرد.

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان درباره حادثه سراوان که به شهادت تعدادی از مرزبان‌های ایران منجر شد، توضیحاتی ارائه کرد.

مهدی شمس آبادی، دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان صبح امروز یک شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه شب گذشته سراوان، گفت: شش نیروی مرزبان در حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی شهرستان سراوان به شهادت رسیدند که دستورات قضائی لازم برای دستگیری عوامل این حادثه صادر شده است.

شایان ذکر است، حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش آنها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی «مزه سر» هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شد که در این درگیری، متاسفانه شش مرزبانان ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند؛ حال یک نفر از مجروحان این حادثه نیز وخیم است.

جزئیات شهادت ۵ مرزبان در حادثه سراوان

مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات فراجا اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی «مزه سر» هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که در این درگیری متاسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند. 

این اقدام ناجوانمردانه حتما بی‌پاسخ نخواهد ماند.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور به همراه فرمانده مرزبانی فراجا برای بررسی موضوع از ساعاتی پیش در منطقه درگیری حضور پیدا کردند.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با میزان گفت: شب گذشته، در پی حمله گروهک جیش‌الظلم به پاسگاه مرزی شهرستان سراوان ۵ نفر از نیرو‌های هنگ مرزی شهید و تعدادی نیز مجروح شدند؛ دستورات قضایی لازم جهت دستگیری عوامل حادثه صادر شده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88115

ارسال نظر