پیش‌بینی هوای تهران تا هفته آینده | کاهش یا افزایش دما در راه است؟

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران طی امروز و فردا صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید است و گرچه امروز و فردا روند دما افزایشی است اما برای روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی هوای تهران تا هفته آینده | کاهش یا افزایش دما در راه است؟

بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران تا روز جمعه آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در ساعات عصر تا شب روز پنجشنبه در بیشتر نقاط به ویژه نیمه جنوبی استان، گاهی با وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک پیش بینی می شود.

از بعد از ظهر روز شنبه با ورود سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی در سطح استان افزایش ابر گاهی وزش باد شدید و برای روز یکشنبه در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و روز دوشنبه در نیمه جنوبی وزش باد شدید مورد انتظار است.

با توجه به ویژگی‌های سامانه های این فصل وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک به ویژه در ساعات بعد از ظهر تا شب دور از انتظار نیست.

از امروز تا روز جمعه روند افزایش دما و برای روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش دما پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۲۹ اردیبهشت ماه) صاف، گاهی وزش باد و به تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۳۰ اردیبهشت) قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید و در اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه‌ فرودگاه مهرآباد با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانیتگراد گرم‌ترین ایستگاه‌ هواشناسی استان بود.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87780

ارسال نظر