خبر خوش کمیته امداد برای مددجویان

با توجه به اینکه ۶۰ درصد جامعه هدف کمیته امداد، سالمند یا زنان سرپرست خانوار هستند، انتظار اشتغال و کارآفرینی از این خانوارها نیز نمی‌رود؛ ما تلاش می‌کنیم تا جلوی تولید فقر را بگیریم.

خبر خوش کمیته امداد برای مددجویان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ما در داخل مجموعه کمیته امداد شناخت چندانی از نگاه مردمی به این نهاد انقلابی نداریم و باید اصحاب رسانه که در تنویر افکار عمومی نقش بسزایی دارند ما را در ارائه خدمات مطلوب‌تر کمک کنند.

جلیل قدیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۱ درصد خانواده‌ها و ۷/۲ جمعیت استان تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: در حال حاضر ۴۳ هزار خانوار در قالب ۸۸ هزار نفر در این استان تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل تاکید کرد: همچنان در این استان شاخص‌های درآمدی پایین است و آثار ناگوار فقر را به عینه شاهد هستیم در حالی که بیشترین همراهی و مساعدت مردم این استان را به این نهاد انقلابی نظاره‌گر هستیم که این نشان از اعتماد و اقبال مردم به کمیته امداد است.

معاون کمیته امداد اردبیل، ضرورت قطع نسلی فقر را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه ۶۰ درصد جامعه هدف ما سالمند و یا زنان سرپرست خانوار هستند، انتظار اشتغال و کارآفرینی از این خانوارها نیز نمی‌رود؛ ما تلاش می‌کنیم تا جلوی تولید فقر را در این استان بگیریم.

قدیمی، فعالیت‌های کمیته امداد را در ماه مبارک رمضان یادآور شد و گفت: جهش خوبی را در حامی یابی برای ایتام و محسنین شاهد بودیم و در مجموع ۴۷۹۴ نفر حامی در ماه مبارک رمضان ثبت نام کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان مردم استان اردبیل با اعتمادی که به کمیته امداد داشتند ۲۴ میلیارد تومان مساعدت مالی داشتند که ما نسبت به تهیه و توزیع بسته های غذایی و معیشتی و برپایی سفره‌های احسان اقدام کردیم.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87146

ارسال نظر