جزئیات پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری | علت اختلال چه بود؟

رئیس گروه تسهیلات قرض‌الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی با اعلام جزئیات پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری گفت: وبسایت ثبت‌نام متقاضیان این تسهیلات پایدار است.

جزئیات پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری | علت اختلال چه بود؟

 مریم باشی زاده به برخی اخبار منتشر شده در زمینه اختلال در وبسایت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری اشاره کرد.

 مریم باشی زاده با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در زمینه اختلال در وبسایت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری اظهار کرد:‌ این وبسایت بر بستر اینترنت فعال است و گاهاً به دلیل تراکم مراجعات به وبسایت با کندی مواجه می‌شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از بخش پشتیبانی وبسایت، این مشکل نیز مرتفع شده است و متقاضیان گرامی می‌توانند جهت ثبت‌نام برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

رئیس گروه تسهیلات قرض الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی خاطرنشان کرد:‌ بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ تعداد ۲۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی برای دریافت این تسهیلات ثبت ‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۳۵ هزار و ۹۵۰ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۷۰ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

باشی زاده تصریح کرد: از ابتدای امسال تا ۲۳ اردیبهشت ماه، ۴۴ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۲۵ هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87116

ارسال نظر