پیام مهم درباره قتل تلخ و خبرساز اکبر لیموچی

در پی حادثه تلخ قتل اکبر لیموچی، روزنامه‌نگار خوزستانی که بر اثر شلیک گلوله افراد ناشناس در ایذه به قتل رسید، نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات پیامی صادر کرد.

پیام مهم درباره قتل تلخ و خبرساز اکبر لیموچی

اکبر لیموچی، روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی عصر روز جمعه ۲۲ اردیبهشت بر اثر شلیک گلوله افراد ناشناس در ایذه به قتل رسید. مردی مسلح، سوار بر خودرو ال ۹۰، به یک کافه در ایذه حمله کرد و با شلیک گلوله اکبر لیموچی را به قتل رساند. اکبر لیموچی از فعالان رسانه‌ای شناخته‌شده خوزستانی و مدیرمسئول روزنامه توسعه جنوب بود. 

بیشتر بخوانید: اکبر لیموچی ترور شد

نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات در پی حادثه کشته شدن مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب، با صدور پیامی از مراجع انتظامی و قضائی تسریع در شناسایی علل و عوامل این حادثه را خواستار شد.

پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات در پی حادثه کشته شدن اکبر لیموچی، مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب، با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده محترم این مدیر مسئول و همکارانش، از مراجع انتظامی و قضایی خواستار تسریع در شناسایی علل و عوامل این حادثه شد.

متن پیام تسلیت پدرام پاک آیین به این ترتیب است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خبر ناگهانی درگذشت جناب آقای اکبر لیموچی، مدیر مسئول محترم روزنامه توسعه جنوب موجب تألم و تأثر خاطر شد. آن مرحوم عمر خویش را در جهت آگاهی بخشی به مردم سپری کرد و خدمات ماندگاری در عرصه رسانه از خود به جا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به جامعه رسانه‌ای کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می‌کنم. امید است دستگاه‌های انتظامی و قضائی به سرعت علل و عوامل این حادثه را شناسایی کنند تا تسکینی بر آلام خانواده و همکاران وی باشد.»

لازم به ذکر است، اکبر لیموچی، روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی عصر روز جمعه ۲۲ اردیبهشت، بر اثر شلیک گلوله افراد ناشناس در ایذه به قتل رسید. مرد مسلح سوار بر خودرو ال ۹۰، به یک کافه در ایذه حمله کرد و با شلیک گلوله او را به قتل رساند. اکبر لیموچی از فعالان رسانه‌ای شناخته‌شده خوزستانی و مدیرمسئول روزنامه توسعه جنوب بود. تاکنون جزئیات بیشتری درباره انگیزه و علت این حادثه منتشر نشده است.

اکبر لیموچی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87068

ارسال نظر