اخبار تازه و واکنش‌ها به حادثه تلخ قتل اکبر لیموچی، روزنامه‌نگار خوزستانی در ایذه

آخرین اخبار و واکنش‌ها به حادثه تلخ قتل اکبر لیموچی، روزنامه‌نگار خوزستانی در ایذه اعلام شد.

اخبار تازه و واکنش‌ها به حادثه تلخ قتل اکبر لیموچی، روزنامه‌نگار خوزستانی در ایذه

اکبر لیموچی، سردبیر روزنامه توسعه جنوب در یک کافه در خیابان سلمان فارسی ایذه مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان این شهر، به رغم تلاش پزشکان به علت شدت جراحات جان باخت.

بیشتر بخوانید: قتل یک روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای با شلیک گلوله در ایذه | اکبر لیموچی، مدیر روزنامه توسعه جنوب بود         

واکنش معاونت مطبوعاتی به حادثه تلخ قتل اکبر لیموچی، مدیر روزنامه توسعه جنوب

معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی حادثه‌ تلخ کشته شدن اکبر لیموچی، مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب، با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت به خانواده محترم این مدیر رسانه‌ای و همکارانش، بر پیگیری دقیق موضوع تاکید کرد.

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این اطلاعیه، ضمن اظهار تاسف از حادثه تلخ کشته شدن اکبر لیموچی یکی از مدیران رسانه‌ای استان خوزستان، درگذشت این فعال رسانه‌ای را به خانواده محترم، بازماندگان و همکاران و همشهریان او تسلیت گفت.

این معاونت با تاکید بر پیگیری دقیق موضوع قتل توسط دستگاه‌های ذیربط، خاطرنشان کرد: مسئولان انتظامی و قضایی استان خوزستان از لحظه وقوع حادثه تحقیقات خود را برای بررسی حادثه آغاز کردند و تا حصول نتیجه با دقت بر پرونده نظارت دارند. 

معاونت مطبوعاتی همچنین از اصحاب رسانه خواسته است تا اعلام نتایج از سوی مراجع ذیصلاح، از گمانه‌زنی در خصوص پرونده خودداری و اخبار را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند.

قتل اکبر لیموچی، سردبیر روزنامه توسعه جنوب پیگیری شود

مدیر خانه مطبوعات خوزستان خواستار رسیدگی فوری و با حساسیت دستگاه‌های انتظامی و قضایی در بحث قتل مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب شد.

امید حلالی‌، مدیر خانه مطبوعات خوزستان در خصوص قتل سردبیر روزنامه توسعه جنوب در ایذه اظهار کرد: اکبر لیموچی سردبیر روزنامه توسعه جنوب و عضو اصلی خانه مطبوعات خوزستان بود و با توجه به این مساله خانه مطبوعات استان با حساسیت و نگرانی فراوان پیگیر موضوع قتل این همکار رسانه‌ای است.

او افزود: تماس‌هایی با مسئولان انتظامی و قضایی استان گرفته شده است؛ خواهان پیگیری هرچه سریع‌تر و با فوریت موضوع قتل هستیم.

مدیر خانه مطبوعات خوزستان گفت: در این موضوع قتل نباید گمانه‌زنی و پیش‌داوری‌ها را جایگزین نتایج کارشناسی و حقیقت موضوع کرد و در این زمینه باید اجازه داد تا دستگاه‌های انتظامی و قضایی مساله را با حساسیت پیگیری کنند.

حلالی‌ با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از فرماندهی انتظامی شهرستان ایذه برای رسیدگی به مساله قتل سردبیر روزنامه توسعه جنوب بیان کرد: خانه مطبوعات خوزستان خواستار رسیدگی فوری به مساله قتل همکار رسانه‌ای و یکی از اعضای این تشکل صنفی است.

او ادامه داد: امیدواریم هر چه سریع‌تر جنایتکاران در این قتل به سزای اعمال‌شان برسند.

مدیر خانه مطبوعات خوزستان تاکید کرد: مرحوم اکبر لیموچی فردی پیگیر مسائل استان خوزستان و مردم استان بود. ایشان فردی بسیار خونگرم و مردمدار بود که در همه مراسم غم و شادی مردم حضوری فعال داشت. یکی از اصلی‌ترین مسایلی که مرحوم لیموچی مطالبه‌گر آن بود، بحث مشکلات استان در زمینه جاده‌های استان و بهبود وضعیت جاده‌ها به ویژه در شهرهای شمالی استان بود.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86943

ارسال نظر