قتل یک روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای با شلیک گلوله در ایذه | اکبر لیموچی، مدیر روزنامه توسعه جنوب بود         

قتل یک فعال رسانه ای با شلیک گلوله در ایذه/ اکبر لیموچی مدیر روزنامه توسعه جنوب بود         

قتل یک روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای با شلیک گلوله در ایذه | اکبر لیموچی، مدیر روزنامه توسعه جنوب بود         

قتل یک فعال رسانه‌ای با شلیک گلوله در ایذه؛ «اکبر لیموچی» مدیر روزنامه توسعه جنوب بود. روزنامه‌نگار خوزستانی عصر روز جمعه در شهرستان ایذه توسط افراد ناشناس به قتل رسید.

افراد مسلح سوار بر خودروی ال ۹۰ (L۹۰)، به یک کافه در شهرستان ایذه حمله کردند و با شلیک گلوله، اکبر لیموچی از فعالان رسانه‌ای منطقه را به قتل رساندند.

افراد مسلح با حمله به کافه‌ای در خیابان سلمان فارسی شهر ایذه، یک فعال رسانه‌ای به نام اکبر لیموچی را به گلوله بستند. در این حادثه، اکبر لیموچی به قتل رسید.

اکبر لیموچی

اکبر لیموچی مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب بود که پس از انتقال به بیمارستان ایذه در بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ صمد عباسی، سرپرست مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا در توضیح این خبر گفت: عامل این جنایت سوار بر خودرو ال 90 به محل جنایت آمده و با ورود به کافه مقتول را به قتل رساند. تیم پلیسی برای شناسایی عاملان این جنایت تحقیقات خود را آغاز کرده اند.

حسن سبزواری، بخشدار مرکزی ایذه نیز ضمن تایید قبل حمله مرگبار به کافه ای در خیابان سلمان فارس شهر ایذه و قتل اکبرلیموچی گفت: متاسفانه ایشان با اصابت گلوله جان باختند. تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم آغاز شده است.

اکبر لیموچی، سردبیر روزنامه توسعه جنوب در یک کافه در خیابان سلمان فارسی ایذه مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان این شهر، به رغم تلاش پزشکان به علت شدت جراحات جان باخت.

فرمانده انتظامی ایذه نیز گفت: ساعاتی پیش در پی قتل فردی با سلاح گرم در این شهرستان، دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل صادر شد.

همچنین در پی درگذشت اکبر لیموچی، روزنامه نگار خوزستانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مصیبت وارده را به خانواده گرامی وی و جامعه رسانه استان تسلیت گفت.

در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کلاه کج آمده است: درگذشت برادر خدوم اکبر لیموچی از روزنامه نگاران استان، ضایعه‌ای دردناک بود که جامعه رسانه‌ای خوزستان را متأثر ساخت، بدین وسیله ضمن عرض تسلیت، همدردی عمیق خود را حضور خانواده محترم آن زنده یاد اعلام و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86857

  • ناشناس

    روحش شاد

ارسال نظر