سرهنگ دوم محمدرضا اسدالهی به شهادت رسید

سرهنگ دوم محمدرضا اسدالهی، فرمانده پاسگاه انتظامی بندرچارک، در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

سرهنگ دوم محمدرضا اسدالهی به شهادت رسید

فرمانده پاسگاه انتظامی بندرچارک در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

سرهنگ دوم محمدرضا اسدالهی، فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در شهرستان بندرلنگه حین درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان موادمخدر، در  ۲۱ اردیبهشت ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در جریان این درگیری یک نفر از نیروهای انتظامی هرمزگان نیز مجروح شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرهنگ محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در این درگیری خبرداد.

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی شهرستان بندرلنگه با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان از جا به جایی مواد مخدر بوسیله یک دستگاه سواری در بخش شیبکوه مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: بلافاصله مأموران با تشکیل اکیپی به سرپرستی فرمانده انتظامی پاسگاه چارک نسبت به پایش محورهای مواصلاتی و کنترل حوزه استحفاظی اقدام کردند که در این راستا به یک دستگاه خودرو سواری که بوسیله یک دستگاه خودرو دیگر اسکورت می‌شد مشکوک شده و نسبت به توقف آن اقدام کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه قاچاقچیان به دستور ایست پلیس توجه ننموده و اقدام به فرار کردند، اظهار داشت: در این تعقیب و گریز متأسفانه خودروی اسکورت با ضربه زدن به خودروی مأموران منجر به واژگونی خودرو می‌شود که بر اثر این حادثه سرهنگ محمدرضا اسدالهی فرمانده انتظامی چارک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: خودروی قاچاقچیان با تلاش مأموران متوقف و ضمن دستگیری یک متهم در بازرسی از آن ۱۵۰ کیلوگرم تریاک کشف گردید و اقدامات پلیسی جهت دستگیری سایر اعضای این باند به صورت ویژه در دستورکار قرار دارد.

سردار جعفری ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید گرانقدر و مجموعه انتظامی، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس تا آخرین قطره خون خود در جهت امنیت ایران اسلامی ایستاده اند و اجازه جولان به هنجارشکنان و قاچاقچیان را نخواهند داد.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86600

  • ناشناس

    وای معلوم نیست توی این استان چه خبره در یکماه سه شهید اونهم رده بالا

ارسال نظر