خبر مهم آموزش و پرورش قزوین

مدیر آموزش و پرورش قزوین درباره برنامه‌های آموزش و پرورش در حوزه عفاف و حجاب در مدارس توضیحاتی ارائه کرد.

خبر مهم آموزش و پرورش قزوین

مقام مسئول آموزش و پرورش استان قزوین گفت: رویکرد آموزش و پرورش در موضوع حجاب قطعاً باید قانونی، با فرهنگ‌سازی و استفاده از تبیین و توجه به مقتضیات روز باشد.

طیب ملک‌پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین اظهار کرد: آموزش و پرورش در جایگاه متولی اصلی تعلیم و تربیت اسلامی مطابق شرع و قانون وظیفه دارد از نظر پرسنل محتوای درسی و مقررات حاکم بر فضاها و ترویج فرهنگ دینی نقش موثر و بی‌بدیل خود را اجرا کند که در صورت قصور و کم توجهی قطعاً خسارات بسیاری بر فضا حاکم خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین بیان کرد: آموزش و پرورش باید در تبیین، توجیه و توضیح عفت، غیرت و پاکدامنی کوشا بوده و برنامه داشته باشد.

او ادامه داد: از آنجایی که وسعت شمول و بزرگی و ارتباط آموزش پرورش زیاد بوده و از نظر سنی و تربیت با مخاطب تربیت پذیر همراه است همه امیدها مطابق نظر بزرگان و کارشناسان به آموزش پرورش بوده و نقش معلم و محیط آموزشی غیرقابل انکار است و به راحتی می‌توان گفت جامعه و آنچه در آن می‌گذرد متأثر از کلاس درس می‌باشد.

این مسئول در پایان گفت: رویکرد آموزش پرورش قطعاً باید قانونی، با فرهنگ‌سازی و استفاده از تبیین و توجه به مقتضیات روز در تفهیم این دغدغه ارزشمند باشد و لازم است همواره در این مسیر در حال حرکت باشد.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85712

ارسال نظر