خبر مهم درباره واریز مستمری مددجویان پشت نوبتی بهزیستی | جزئیات دریافت وام و حق پرستاری مددجویان و معلولان اعلام شد

آخرین اخبار و جزئیات مربوط به واریز مستمری مددجویان پشت نوبتی، وام و حق پرستاری مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی اعلام شد.

خبر مهم درباره واریز مستمری مددجویان پشت نوبتی بهزیستی | جزئیات دریافت وام و حق پرستاری مددجویان و معلولان اعلام شد

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: ۲۷۰ میلیارد ریال، وام بلاعوض مسکن سال گذشته به مددجویان و معلولان بهزیستی پرداخت شده است.

همایون عمودی‌زاده، مدیرکل بهزیستی لرستان بیان کرد: علاوه بر این، در راستای تامین مسکن مددجویان این نهاد، طی سال گذشته ۳۰۰ میلیارد ریال نیز در قالب تسهیلات قرض الحسنه بانکی پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: خبر خوب برای مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی کشور

او اظهار داشت: همچنین ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از طریق رایزنی و تعامل با کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت کارگشایی و حل مشکلات جامعه هدف به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: همچنین در راستای اشتغال پایدار مددجویان بهزیستی لرستان برای ۲ هزار و ۸۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شد که ۴۵۰ نفر بیش از برش استانی اشتغالزایی شده است.

عمودی زاده گفت: سال گذشته ۶۴۰ میلیارد ریال مشارکت مردمی نیز توسط بهزیستی لرستان جذب شده است که این میزان نسبت به سال قبل از آن رشد ۲.۵ برابری داشت.

او اضافه کرد: همچنین پارسال کمک هزینه تامین جهیزیه به مبلغ ۴۷ میلیارد ریال برای ۹۵۶ زوج پرداخت و مستمری پنج هزار و ۵۳۰ نفر از مددجویان پشت نوبت در حوزه‌های توانبخشی و اجتماعی برقرار شده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: در این مدت بیش از ۹ هزار مورد برای دریافت حق پرستاری در سامانه ثبت شد و جهت حق پرستاری خانواده محور نیز ۹۰۰ نفر با سرانه ۱۵ میلیون ریال با رشد ۹۰ درصد نسبت به سال گذشته به ثبت رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85337

  • ناشناس

    دروغ

  • رضا

    سلام آنقدر دروع نگویید

  • ناشناس

    من احمدم تازه پیام دادم اگه کاری تونستین برام بکنین ممنونتون میشم واون حرفهای که زدم به جان ۳تا بچم همشون راست بودن

ارسال نظر