سوزاندن زن جوان وسط خیابان | گناه الهام 34 ساله چه بود؟ + عکس

برادر جوان به خاطر اختلاف بر سر ارثیه پدری دست به اقدام مرگبار زده است.

سوزاندن زن جوان وسط خیابان | گناه الهام 34 ساله چه بود؟ + عکس

برادر جوان به خاطر اختلاف بر سر ارثیه پدری دست به اقدام مرگبار زده است.

 فیلم به آتش کشیده شدن دختر جوان توسط برادرش عمق یک فاجعه در تهران را فاش کرد.

در سونامی اطلاعات و اخبار و محتوا‌های فضای مجازی، انتشار کلیپ‌ها یا محتوا‌های دردناک و خشن، اجتناب‌ناپذیر، اما دردناک است که به روح جامعه خدشه وارد می‌کند. درست مثل همین چند روز قبل که فیلم به قتل رسیدن شهید الداغی توسط اراذل و اوباش بازتاب وسیعی در سطح جامعه ایجاد کرد و هنوز چند روزی از آن حادثه تلخ نگذشته بود که شب گذشته کلیپ به آتش کشیده شدن دختر جوانی توسط یک مرد منتشر شد.

«خودروی چانگان سفید رنگ با سرعت خیلی کم چند متری حرکت می‌کند. در خودرو سمت راننده باز است و مرد جوانی با راننده درگیر است. مرد جوان یک بطری در دست دارد و محتوای داخل بطری را به سر و صورت و بدن راننده می‌پاشد. چند لحظه بعد راننده را از صندلی خودرو پایین می‌کشد و دستش را سمت جیبش می‌برد. ناگهان هر دو نفر آتش می‌گیرند. راننده که یک زن جوان است سر تا پا در آتش می‌سوزد و در اطراف ماشینش می‌دود. همان موقع یک مرد جوان سر می‌رسد و با کپسول آتش‌نشانی اقدام به خاموش کردن آتش می‌کند.»

این شرح محتوای کلیپ است، اما آنچه درد این لحظه‌های خشن را در قلب بیننده‌ها بیشتر می‌کند این است که دختر جوان به نام الهام چند روز بعد از حادثه در بیمارستان جان خود را از دست داد. این حادثه چند روز قبل در محله تهرانپارس رخ داد و رسیدگی به این پرونده ابتدا در دادسرای ناحیه ۱۴ شهید محلاتی به جریان افتاد، اما با مرگ تلخ الهام ۳۴ ساله در بیمارستان رسیدگی به پرونده در دستور کار محمد وهابی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. متهم به آتش‌افروزی منجر به قتل، برادر الهام به نام (م. الف) ۳۶ ساله است که به خاطر اختلاف بر سر ارثیه پدری دست به اقدام مرگبار زده است. پدر آن‌ها به تازگی به رحمت خدا رفته است. در حال حاضر متهم که خود نیز در جریان آتش‌سوزی صدمه دیده است در بیمارستان سوانح سوختی شهید مطهری تحت مداوا قرار دارد و بعد از ترخیص از بیمارستان بازجویی از او برای روشن شدن راز ماجرا آغاز خواهد شد.

منبع: عصر ایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85272

  • مهرداد

    افسوس دختربیچاره مگه چه گناهی کرده بودآخه چراخانمهااینقدر قدرشون درجامعه دونسته نمیشه وبه اونها بی احترامی میشه باحالی که این همه قانون جورواجورداریم؟پس مشکل جایی دیگه ست

ارسال نظر