نقش معلمان در توقیف کشتی متخلف در دریای عمان چه بود؟

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره نقش معلمان در توقیف کشتی متخلف در دریای عمان توضیحاتی ارائه کرد.

نقش معلمان در توقیف کشتی متخلف در دریای عمان چه بود؟

فرمانده نیروی دریایی در ادامه به توقیف کشتی متخلف چند روز گذشته توسط نیروی دریایی جمهوری اسلامی در دریای عمان اشاره کرد و گفت: خروجی کار معلمانی همچون شما در عرصه دریا امروز اینگونه رقم خورده است.

امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین گرامیداشت مقام معلم در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر، ضمن گرامیداشت روز ملی خلیج فارس از آن به عنوان مظهر استکبار ستیزی یاد کرد و گفت: ایرانی همواره تاریخ آفرین بوده است و در دل ایران زمین شیر مردانی به پا خاستند که افتخار آفریدند.

ایرانی با بیان اینکه خلیج فارس گره محکمی با دلاورمردان حوزه دریا دارد، اظهار کرد: عزیزانی در این دریا آرمیده‌اند که همه ما به آنها مدیونیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران: با اشاره به نقش مهم معلمان افزود: شما معلمان و اساتید نقش ریشه‌ای و پایه‌ای در به اهتزاز درآوردن پرچم ایران اسلامی در همه صحنه ها و عرصه ها دارید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه معلم خلاق و خالق است، بیان کرد: کسی که می‌خواهد در این حوزه گام بردارد جایگاه ویژه‌ای دارد.

امیر دریادار ایرانی به حساسیت ویژه در انتخاب اساتید دانشگاه نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: حاصل کارکرد اساتید این دانشگاه در جهان رقم خورد و دانشجویان این دانشگاه در عرصه های مختلف دریا حضور دارند و کل دنیا از اقتدار آنها انگشت به دهان مانده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران: تاکید کرد: در دنیا برای کسی فرش قرمز پهن نمی‌کنند اما امروز برای دست پرورده شما فرش قرمز پهن می‌کنند و می‌خواهند در مسیر حضور در دریا از کشور انها بازدیدی صورت گیرد و اینها همه از اقتدار جمهوری اسلامی است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85161

ارسال نظر