اتفاق هولناک برای زن جوان خانه‌دار در کرج + جزئیات

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج درباره جزئیات یک حادثه دردناک برای یک زن جوان 30 ساله در کرج توضیحاتی ارائه کرد.

اتفاق هولناک برای زن جوان خانه‌دار در کرج + جزئیات

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: استفاده نادرست از چرخ گوشت منجر به مصدومیت یک فرد از ناحیه درست شد.

مهدی سمیعی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اظهار کرد: ساعت ۱۹:۰۷ دقیقه شب گذشته «دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲» در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن دست خانمی حدوداً ۳۰ ساله در چرخ گوشت واقع در مهرشهر، آق تپه مطلع شدیم که بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه‌های ۱۰۴ و ۱۱۴ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اذعان کرد: فرد مذکور هنگام کار با چرخ گوشت یر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی ناگهان دچار حادثه شد. از ناحیه دو بند از دو انگشت دست راست او به داخل تیغه‌های چرخ گوشت فرورفته بود که با کمک آتش‌نشانان عملیات رهاسازی انجام و این زن جوان تحویل عوامل اورژانس شد.

او افزود: خوشبختانه با تلاش و مهارت نیروهای عملیاتی آسیبی به دست فرد حادثه‌دیده نرسید.

سمیعی گفت: برای امدادرسانی به این حادثه، هفت نفر نیروی عملیاتی به همراه دو دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85128

ارسال نظر