تذکر یک نماینده مجلس به دولت درباره معرفی وزیر آموزش و پرورش

یک نماینده مجلس گفت: انتظار می‌رود که به معیشت معلمان توجه ویژه‌ای صورت گیرد و هرچه سریع‌تر رئیس جمهور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

تذکر یک نماینده مجلس به دولت درباره معرفی وزیر آموزش و پرورش

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید در برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بحث معیشت معلمان و رتبه‌بندی آنها مورد توجه قرار گیرد.

 مجتبی یوسفی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرارسیدن سالروز شهادت شهید مطهری به عنوان استاد آموزش کشور را گرامی داشته و روز معلم را به همه معلمان و استادها تبریک می‌گویم. شهید مطهری با نوع نگاهی که در کنار آموزش به پرورش داشت مبانی جدیدی را در انقلاب اسلامی ایجاد کرد. با کتاب داستان راستان و با کتاب اصول فلسفه نشان داد که هم برای فرزندان و هم برای دانشجویان در سطوح بالای علمی باید برنامه داشت.

نماینده اهواز در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود که به معیشت معلمان توجه ویژه‌ای صورت گیرد و هرچه سریع‌تر رئیس جمهور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند. حتما باید در برنامه‌های وزیر پیشنهادی بحث معیشت و رتبه‌بندی معلمان مورد توجه قرار گیرد.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85103

ارسال نظر