خبر خوش آموزش و پرورش استان قزوین

آموزش و پرورش استان قزوین درباره اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری برای مدارس و فرهنگیان توضیحاتی ارائه کرد.

خبر خوش آموزش و پرورش استان قزوین

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: استخر دانش آموزی محله راه آهن قزوین که از مصوبات سفر ریاست جمهوری بود تا خردادماه به بهره برداری می‌رسد.

صالح یاوری با اشاره به میزان پیشرفت اجرای بیستمین سفر ریاست جمهوری، اظهار کرد: پروژه استخر ۹ دی راه آهن از سال گذشته آغاز شد، در فروردین ماه سال گذشته ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با دریافت ۱۰ میلیارد تومان از سازمان محرومیت زدایی این پروژه تا پایان سال گذشته ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: در راستا تکمیل پروژه استخر دانش‌آموزی، طی سفر ریاست جمهوری به استان، ۳ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده شد که در سال جاری این پروژه به پیشرفت ۹۰ درصدی رسید هم اکنون در مرحله دریافت انشعابات است و ما امیدواریم در خرداد ماه سال جاری این پروژه به بهره برداری برسد.

وی افزود: پروژه ۹ دی کاربرد آموزشی داشته و محوطه پروژه آمادگی برگزاری مسابقات استانی و کشوری را دارا است.

این مسئول در پایان ابراز کرد: در نظر داریم در سال جاری طرح تکمیل این پروژه را با ساخت سالن ورزشی و چمن مصنوعی را به عنوان طرح استانی مطرح کنیم و در صورت مصوب شدن از سال آتی طرح تکمیلی را به مرحله اجرا برسانیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85037

ارسال نظر