سرپرست وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های هفته معلم را اعلام کرد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش جزئیات اقدامات و برنامه‌های هفته معلم برای فرهنگیان و معلمان را اعلام کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های هفته معلم را اعلام کرد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: استفاده از ظرفیت هنر، پرورش ایده‌های خلاقانه در زمینه تکریم معلمان، اجرای فضا سازی بصری و زنگ سپاس معلم از برنامه‌های پیشنهادی در هفته بزرگداشت مقام معلم است.

رضا مراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در حاشیه گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها با اشاره به نزدیک شدن به ایام تکریم و بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: تکریم مقام معلم یعنی گرامیداشت شأن و منزلت پیامبران و اولیای الهی. جامعه‌ای که معلمان نیک داشته باشد قطعاً سعادتمند خواهد شد.

صحرایی با بیان اینکه هرکسی به نحوی مدیون قشر فرهنگی و معلم است، اظهار کرد: به همین دلیل باید امر تکریم معلم به مسئله تمامی سطوح جامعه تبدیل شود و قدردان این عزیزان باشیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نگاه دولت مردمی ایران قوی نسبت فرهنگیان عنوان کرد: دولت سیزدهم نگاهی ویژه به معلمان دارد، مصداق بارز این موضوع نیز آخرین گفت‌وگوی بنده با رئیس‌جمهوری در خصوص برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم بود که گفتند معلمان عزیز ما هستند.

صحرایی افزود:تشکیل شورای آموزش و پرورش اختصاصی در جهت برنامه‌ریزی برای ایام بزرگداشت مقام معلم از جمله برنامه‌های مورد نظر وزارت آموزش و پرورش است؛ استفاده از ظرفیت هنر و رسانه، پرورش ایده‌های خلاقانه در زمینه تکریم معلمان، اجرای فضا سازی بصری، زنگ سپاس معلم و… از برنامه‌های پیشنهادی مطرح‌شده در این شورا برای برنامه‌ریزی و اجرا در هفته بزرگداشت مقام معلم است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84096

  • معلم

    سرپرست محترم هفته معلم است نه هفته اموزش لطفا اگر می خواهید لطفی به معلم برسانید حق مدیریت کلاس را در رتبه بندی برای معلم در نظر بگیرید

ارسال نظر