خبر مهم درباره یارانه جدید | ثبت‌نام یارانه اعتباری جدید آغاز شد + مبلغ و لینک ثبت‌نام

جزئیات و نحوه ثبت‌نام دریافت یارانه اعتباری خرید توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آغاز شد.

خبر مهم درباره یارانه جدید | ثبت‌نام یارانه اعتباری جدید آغاز شد + مبلغ و لینک ثبت‌نام

ثبت‌نام دریافت یارانه اعتباری خرید از نمایشگاه کتاب تهران توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آغاز شد.

ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای سازمان‌ها و نهادها از امروز «چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲» آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: واریز یارانه جدید برای این افراد در ۱۴۰۲ + شرایط و لینک ثبت‌نام

یارانه اعتباری خرید از نمایشگاه کتاب

متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه bon-org.tibf.ir مراجعه کنند.

بر اساس این‌خبر، با مساعدت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان‌ها و نهادها به منظور تجهیز کتابخانه‎‌ها یا تامین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی می‌توانند برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران‎ ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای سازمان‌ها و نهادها از امروز (چهارشنبه، ششم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) آغاز شده و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه bon-org.tibf.ir مراجعه کنند.

همچنین در بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امکانی فراهم شده تا سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای افراد سازمان یا نهاد خود یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه این نمایشگاه را تهیه کنند.

یارانه اعتباری خرید کتاب روی کد ملی اشخاص شارژ خواهد شد و این یارانه صرفاً در بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده خواهد بود و اولویت با سازمان‌ها و نهادهایی است که درخواست خود را زودتر ثبت کنند.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84059

ارسال نظر