ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی تعطیلات پایان هفته اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته و عید فطر اعلام شد.

ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی تعطیلات پایان هفته اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته و عید فطر  اعلام شد.

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته و عید فطر را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در این‌باره اظهارکرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به محور کرج-چالوس نیز گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع است. تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و درصورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ساعت ۲۴، از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران –شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه سوم و چهارم اردیبهشت از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و درصورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت:‌درصورت افزایش حجم تردد در روز شنبه دوم اردیبهشت‌ماه تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ با هماهنگی و اعلام ماموران پلیس راه در محل از میدان امیرکبیر کبیر و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

شیرانی با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه  از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل ازآب اسک به رودهن در محدوده مشاء به صورت یکطرفه است.

شیرانی با اشاره به محور تهران-فیروزکوه-قائمشهر خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از مسیر جنوب به شمال محور تهران-فیروزکوه-قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه (۳ و ۴ اردیبهشت‌ماه) از مسیر شمال به جنوب محور تهران- فیروزکوه- قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره قطعی بودن اجرای یک‌طرفه شدن جاده‌ها گفت: این‌ها تمهیداتی است که از سوی پلیس درنظر گرفته شد اما اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

 

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82826

ارسال نظر