خبر مهم برای جاماندگان نوبت دوم کنکور سراسری

آخرین مهلت نام‌نویسی جاماندگان نوبت دوم کنکور اعلام شد.

خبر مهم برای جاماندگان نوبت دوم کنکور سراسری

آخرین مهلت نام‌نویسی جاماندگان نوبت دوم کنکور اعلام شد.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ثبت نام با تأخیر در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه خبر داد و گفت: هیچ درخواستی برای نام نویسی خارج از زمان تعیین شده میسر نخواهد بود.

به گزارش عرشه آنلاین، حسن مروتی با اعلام این خبر افزود: با توجه به تقاضاهای مکرر داوطلبان و خانواده‌های آنها مبنی بر ایجاد فرصت مجدد برای جاماندگان از ثبت نام در مهلت مقرر، امکان ثبت نام با تأخیر برای این دسته از داوطلبان منحصراً در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین سال ۱۴۰۲ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش فراهم شده است.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش تأکید کرد: متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه سال جاری موفق به ثبت نام نشدند می‌توانند منحصراً در ۳۰ فروردین ماه اقدام به ثبت نام نمایند لذا هیچ درخواستی برای ثبت نام خارج از زمان تعیین شده میسر نخواهد بود.

مروتی افزود: با توجه به محدودیت زمانی و لزوم اقدامات اجرایی برای برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری تیر سال ۱۴۰۲ مهلت ثبت نام با تأخیر به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و همچنین امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که قبلاً نام‌نویسی کرده‌اند وجود ندارد. / ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82749

ارسال نظر