خبر خوش و تسهیلات جدید برای مددجویان سازمان بهزیستی

جزئیات تسهیلات و برنامه‌های اشتغالزایی و تامین مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور اعلام شد.

خبر خوش و تسهیلات جدید برای مددجویان سازمان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اولویت‌های این دستگاه برای خدمت به افراد زیرپوشش، گفت: اشتغالزایی و تامین مسکن مددجویان بهزیستی در اولویت قرار دارد.

بهزاد شهبازی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه اشتغالزایی و مسکن از اولویت‌های اصلی بهزیستی استان کرمانشاه است، اظهار کرد: تامین مسکن یکی از نیازهای مهم مددجویان بهزیستی است که هزینه‌های بسیاری را بر این خانواده‌ها تحمیل می‌کند؛ در این راستا تامین مسکن برای خانواده‌های دارای یک و ۲ معلول در اولویت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: خبر خوش؛ واریزی ۶۰۰ هزارتومانی به حساب مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای مددجویان و معلولان | جزئیات واریز معوقات و مابه‌التفاوت حقوق و مستمری مددجویان اعلام شد

شهبازی افزود: طی فروردین ماه امسال با هدف تامین مسکن مددجویان بهزیستی ۴۰ واحد مسکونی برای این مددجویان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات در شهرستان هرسین نیز برای تأمین مسکن در حال انجام است، تصریح کرد: با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای ۱۶۰ واحد مسکونی به زودی شاهد افتتاح این واحدها خواهیم بود.

شهبازی بیان کرد: همچنین در نهضت ملی مسکن نیز ۶ الی هفت هزار نفر از مددجویان بهزیستی کرمانشاه ثبت نام کرده‌اند که ثبت‌نام چهار هزار نفر از آنان قطعی شده است.

او با اشاره به به موضوع اشتغالزایی نیز تاکید کرد: در سال ۱۴۰۱ از کل اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد تومانی ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار جذب و وام اشتغالزایی در اختیار مددجویان بهزیستی شامل معلولان، زنان سرپرست خانوار، بهبودیافتگان آسیب‌های اجتماعی و… قرار گرفته است و استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه دوم شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه فعالیت‌ها و اقدامات این دستگاه را بسیار گسترده توصیف کرد و گفت: ۶۷ هزار خانواده با جمعیتی بیش از ۱۸۶ هزار نفر زیر پوشش بهزیستی استان کرمانشاه قرار دارند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82358

ارسال نظر