خبر مهم وزیر ارشاد درباره برنامه دولت برای تهیه البسه مناسب و عفیفانه خانوارها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه دولت برای دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به البسه مناسب و عفیفانه خبر داد.

خبر مهم وزیر ارشاد درباره برنامه دولت برای تهیه البسه مناسب و عفیفانه خانوارها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت مردمی بنا دارد، دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به البسه مناسب و عفیفانه مورد نیازشان را فراهم کند.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مصلی امام خمینی (ره) محل برپایی سی امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش عفاف و حجاب این نمایشگاه بازدید کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه دولت مردمی بنا دارد، دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به البسه مناسب و عفیفانه مورد نیازشان را فراهم کند، گفت: بخش عفاف و حجاب یکی از امتیازات نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برای اقشار علاقه‌مند به تهیه لباس‌های مناسب و عفیفانه محسوب می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این بازدید، برپایی بخش عفاف و حجاب را یکی از کاربردی‌ترین بخش‌های نمایشگاه برای هزاران نفر بازدیدکننده برشمرد و گفت: بخش عفاف و حجاب یکی از امتیازات نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برای اقشار علاقه‌مند به تهیه لباس‌های مناسب و عفیفانه محسوب می‌شود و بر همین اساس تسهیلات و امکانات مناسب برای این بخش مهم از سوی مسئولان نمایشگاه فراهم شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه سال گذشته استقبال بسیار خوبی از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از سوی علاقه‌مندان و خانواده‌ها صورت گرفت، تصریح کرد: امسال نیز شبستان‌های مستقلی برای این بخش در سی امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درنظرگرفته شده و بیش از ۲۶۰ غرفه در این بخش دایر شده است.

وی در ادامه گفت: اغلب غرفه داران بخش عفاف و حجاب شامل تولیدکنندگانی هستند که سال‌ها در حوزه عفاف و حجاب فعال بوده و تولیدات مناسبی را عرضه داشته‌اند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان گفت: دولت مردمی بنا دارد، دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به البسه مناسب و عفیفانه مورد نیازشان را فراهم کند و در این مسیر برپایی چنین رویدادهایی در سهم خود می‌تواند تأثیرگذار باشد.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ فروردین در محل مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده و تا ۲۶ فروردین پذیرای علاقه‌مندان است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81177

ارسال نظر