قاتل وکیل نیشابوری در دام پلیس افتاد | خودزنی با شلیک گلوله

رئیس پلیس نیشابور با بیان اینکه قاتل وکیل نیشابوری دستگیر شد گفت: متهم به قتل پس از آن‌که عرصه را بر خود تنگ دید، با شلیک به سمت ریه‌اش، خودزنی کرد و مجروح شد.

قاتل وکیل نیشابوری در دام پلیس افتاد | خودزنی با شلیک گلوله

 فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری قاتل یک وکیل دادگستری که با اسلحه گرم در محل دفتر کارش به قتل رسیده بود، در گلبهار خبر داد.

سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: پس از اعلام گزارش قتل وکیل ۴۳ ساله نیشابوری با اسلحه گرم در محل دفتر کارش، کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان نیشابور با دستورات تخصصی بازپرس ویژه قتل بلافاصله تحقیقات پلیسی خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم ۳۹ ساله پس از ارتکاب قتل بلافاصله از نیشابور خارج و در اطراف شهرستان گلبهار مخفی شده است.

رئیس پلیس نیشابور  با بیان اینکه قاتل وکیل نیشابوری دستگیر شد گفت: متهم به قتل پس از آن‌که عرصه را بر خود تنگ دید، با شلیک به سمت ریه‌اش، خودزنی کرد و مجروح شد.

رئیس پلیس نیشابور عنوان کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی، ۲ تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) نیشابور و همچنین همکاری پلیس آگاهی شهرستان گلبهار به محل مخفیگاه متهم به قتل اعزام و با هشدار و توصیه‌های پلیسی خواستار تسلیم شدن او شدند.

حسینعلی‌زاده بیان کرد: به دلیل اینکه متهم در برابر ماموران انتظامی مقاومت می‌کرد، پلیس اقدام به شلیک تیر هوایی نمود اما متهم به قتل پس از آن‌که عرصه را بر خود تنگ دید، با شلیک به سمت ریه‌اش، خودزنی کرد و مجروح شد.

وی ادامه داد: متهم به قتل توسط مأموران پلیس به بیمارستان منتقل و در بازرسی از او یک قبضه اسلحه کلت جنگی به همراه ۲ عدد خشاب کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: تحقیقات در خصوص علت و انگیزه قتل ادامه دارد.

غروب ۱۴ فروردین‌ ماه یکی از وکلای دادگستری نیشابور در دفتر کارش با شلیک گلوله به قتل رسید.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 80538

ارسال نظر