خبر مهم آموزش و پرورش البرز درباره وضعیت مدارس این استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز می‌گوید: ساماندهی نیروی انسانی از مشکلات آموزش و پرورش استان است که در تلاش برای حل آن هستیم، چراکه استان البرز استان جامع‌الضداد است یعنی کلاس یک نفره و کلاس با تراکم بسیار بالا هم زمان در این استان وجود دارد.

خبر مهم آموزش و پرورش البرز درباره وضعیت مدارس این استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: فقر تاریخی استان البرز در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه سرانه آموزشی باید جبران شود.

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز که با حضور دوتن از نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم به نمایندگان استان از تلاش آنها در زمینه کمک به آموزش و پرورش تشکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: امیدواریم نمایندگان در اختصاص بودجه کمک کار استان باشند و فقر تاریخی استان البرز در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه سرانه آموزشی جبران شود.

حجرگشت با اشاره به جهش استان در زمینه افزایش سرانه‌های ورزشی در حوزه آموزش و پرورش گفت: در طول تاریخ ۴۴ ساله انقلاب اسلامی در استان البرز ۷ زمین چمن ساخته شده بود درحالی که فقط در یک سال گذشته ۴۰ زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای در استان البرز ساخته شده است و این افزایش در تاریخ این استان بی سابقه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز همچنین، افزایش و احیا فضاهای اردوگاهی را از دیگر دستاوردهای آموزش و پرورش استان در یک سال گذشته دانست.

وی در همین زمینه عنوان کرد: اردوگاه حضرت فاطمه زهرا ماهدشت از دیگر مواردی است که با کمک شما عزیزان باید واگذاری آن به استان البرز نهایی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به موضوع ساماندهی نیروی انسانی در استان البرز گفت: ساماندهی نیروی انسانی از دیگر مشکلات آموزش و پرورش استان است که در تلاش برای حل آن هستیم، چراکه استان البرز استان جامع الضداد است یعنی کلاس یک نفره و کلاس با تراکم بسیار بالا هم زمان در این استان وجود دارد. البته در این زمینه خدمات نظام خصوصاً به روستاهای دور افتاده قابل تقدیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز همچنین، عدم بومی گزینی را یکی از مشکلات جدی استان البرز در زمینه ساماندهی نیروی انسانی عنوان کرد.

حجرگشت موضوع رتبه بندی را از دستاوردهای بزرگ دولت مردمی و آموزش و پرورش عنوان کرد که متأسفانه شیرینی آن به خوبی احساس نشد.

وی گفت: البته مکانیزمی برای اعتراض به رتبه‌های افراد نیز پیش بینی شده است که در این زمینه همکاران می‌توانند اقدام کنند.

وی موضوعات فرهنگی را اصل و اساس کار دانست و گفت: همه فعالیت‌های ما در این مجموعه ابزاری برای تحقق تربیت اسلامی است و اگر این محقق نشود کاری صورت نگرفته است.

حجرگشت در پایان با اشاره به سال جدید گفت: سال ۱۴۰۲ سال مهمی است و آموزش و پرورش استان البرز کارهای بزرگی را پیش روی خود دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 80488

ارسال نظر