آموزش و پرورش استان اردبیل یک اطلاعیه مهم صادر کرد

آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: ساعت شروع مدارس مثل و طبق روال گذشته خواهد بود و تغییری در روند آغاز زمان شروع مدارس ایجاد نشده است.

آموزش و پرورش استان اردبیل یک اطلاعیه مهم صادر کرد

 مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بمنظور استمرار فعالیت های آموزشی و تربیتی، فعالیت مدارس استان از ۱۴ فروردین ماه همچون روال قبل بصورت حضوری انجام خواهد شد.

کلام‌اله صفری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ۱۲ فروردین در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی ایران و ۱۳ فروردین روز طبیعت اظهار کرد: مدیران مدارس و همکاران فرهنگی به شکل جدی با فراهم کردن شرایط آموزش و بسترهای پرورشی برای دانش آموزان عزیز بصورت حضوری و بر اساس آیین نامه های اجرایی مدارس امور تدریس را بر مبنای ساحت های شش گانه پیش خواهند برد.

صفری تصریح کرد: اولیای محترم نیز با توجه به تعطیلات متعدد و بمنظور جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان بایستی یاریگر آموزش و پرورش بوده و معلمان عزیز را در برنامه ها و فرآیند یاددهی و یادگیری همراهی کنند.

وی در ادامه در خصوص شروع زمان مدارس گفت: ساعت شروع مدارس مثل و طبق روال گذشته خواهد بود و تغییری در روند آغاز زمان شروع مدارس ایجاد نشده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن سپاسگزاری از زحمات مدیران و دست اندرکاران تعلیم وتربیت گفت: مدیران مدارس بایستی کلیه شرایط مندرج در دستورالعمل های اجرایی مدارس را فراهم کنند تا بدون مشکل روز چهاردهم فروردین، با حضور دانش آموزان و معلمان در کلاس های درس، نظام تعلیم و تربیت روال عادی خود را طی کند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 79772

ارسال نظر