سانحه رانندگی برای استاندار مرکزی و هیئت همراه | تعداد مصدومان و کشته شدگان اعلام شد + عکس

سانحه رانندگی برای استاندار مرکزی و هیئت همراه ساعت 15:45 دقیقه بعد از ظهر امروز در محور ساوه به تهران محدوده تقاطع الغدیر رخ داده است.

سانحه رانندگی برای استاندار مرکزی و هیئت همراه | تعداد مصدومان و کشته شدگان اعلام شد + عکس

خودروی استاندار مرکزی در جریان سفر به ساوه و زرندیه در حالی عصر امروز دچار حادثه شد که به گفته رئیس علوم پزشکی اراک حال عمومی استاندار مرکزی مساعد است.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی در روزهای اخیر با حضور در شهرهای مختلف استان در جریان وضعیت شهرستان ها قرار گرفته است، به طوری که روز گذشته وی با حضور در محلات و دلیجان در جریان آخرین وضعیت اقدامات قرار گرفته و با مسئولان این دو شهرستان جلساتی داشته است.

مخلص الائمه امروز نیز به دو فشهرستان ساوه و زرندیه سفر کرده که ساعاتی پیش در مسیر تردد در این شهرستان دچار حادثه شد، این در حالی است که علیرضا امانی،  رئیس علوم پزشکی اراک در تشریح حال عمومی استاندار مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه حال عمومی "مخلص الائمه" استاندار استان مرکزی مساعد است و استاندار در حادثه پیش آمده آسیب جدی ندیده است.

سرهنگ محمد پورشمس، رئیس پلیس راه استان مرکزی نیز دقایقی پیش در تشریح حادثه امروز برای استاندار مرکزی، اظهار داشت: این سانحه ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه بعد از ظهر امروز در محور ساوه به تهران محدوده تقاطع الغدیر رخ داده است.

وی افزود: در این سانحه سه دستگاه خودرو شامل خودروی لندکروز استانداری، یک دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه دنا با یکدیگر برخورد می کنند و خودروی استانداری واژگون می شود که علت حادثه در حال بررسی است.

به گزارش تسنیم، در حالی که خبری نیز در خصوص فوت راننده خودروی استانداری منتشر شد که به گفته ایران نژاد، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان، راننده خودروی استانداری به بیمارستان رباط کریم منتقل شده و وضعیت وی در حال بررسی است.

سانحه رانندگی برای استاندار مرکزی

سانحه رانندگی برای استاندار مرکزی1

سانحه رانندگی برای استاندار مرکزی 2

سانحه رانندگی برای استاندار مرکزی 3

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 79687

ارسال نظر