خبر مهم آموزش و پرورش استان بوشهر برای فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از آغاز به کار مراکز اسکان فرهنگیان از 28 اسفندماه خبر داد.

خبر مهم آموزش و پرورش استان بوشهر برای فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر  از آغاز به کار مراکز اسکان فرهنگیان از ۲۸ اسفندماه خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پذیرش مسافران نوروزی در ۳۰۰ مدرسه این استان از یکشنبه ۲۸ اسفند با اولویت مهمانان فرهنگی شروع می‌شود.

علی موحدی شنبه ۲۷ اسفند در آیین افتتاح ستاد استانی مسافران نوروزی در کانون فرهنگی تربیتی کوثر اظهار کرد: برای میزبانی از هموطنان در ایام تعطیلات نوروز ، ۳۰۰ مدرسه با ۲ هزار و  ۲۲۵ کلاس درس آماده شده است.

وی افزود: ۸۰ مدرسه با ۵۰۰ کلاس نیز به صورت ذخیره برنامه‌ریزی شده تا در شرایط نیاز، به مسافران خدمات ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: اولویت ارائه خدمات در ستادهای اسکان، با همکاران فرهنگی است اما در صورت وجود ظرفیت خالی در مدارس، سایر کارمندان و اقشار مختلف نیز پذیرش می‌شوند.

موحدی اضافه کرد: پذیرش از طریق مراجعه حضوری در ستادهای اسکان در همه شهرستان‌ها و مناطق استان و یا اینترنتی به نشانی eskan.medu.ie امکان پذیر است.

وی عنوان کرد: ۷۱۵ نفر از فرهنگیان استان به صورت جهادی و شبانه‌روزی در ایام نوروز ۱۴۰۲، در ستادهای اسکان در همه شهرستان‌ها و مناطق مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: در نوروز گذشته ۱۵۱ هزار و ۲۰۰ نفر با ۳۱ هزار و ۵۱۲ خانوار درستادهای اسکان پذیرش شده بودند که پیش بینی می‌شود این رقم در نوروز سال جدید به بیش از ۲۵۰ هزار نفر برسد.

موحدی گفت: شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دشتستان به ترتیب بیشترین آمار پذیرش مسافر در نوروز ۱۴۰۱ داشته‌اند.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 78042

ارسال نظر