توضیحات تازه درباره ماجرای جنجالی پیام ویدئویی خزعلی

حواشی پیام ویدئویی انسیه خزعلی به نشست کمیسیون مقام زن سازمان ملل همچنان ادامه دارد.

توضیحات تازه درباره ماجرای جنجالی پیام ویدئویی خزعلی

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور توضیحاتی پیرامون حواشی پیام ویدئویی خود به نشست کمیسیون مقام زن ارائه کرد.

انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده امروز (چهارشنبه، ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱) در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما می‌توانیم در کمیسیون مقام زن شرکت کنیم با اینکه حق رأی و حق عضویت‌مان لغو شده است و ویزا برای همکاران ما نیامد.

بیشتر بخوانید: ماجرای جنجالی سخنرانی انسیه خزعلی در نشست کمیسیون مقام زن چه بود؟ | معاونت زنان رئیسی اطلاعیه داد

خزعلی عنوان کرد: البته من از قبل قرار بود که به صورت مجازی سخنرانی را ارائه بدهم. سخنرانی ما ارائه شد و طی چند بار به سازمان ملل رفت و برگشت و در نهایت گفتند نمی‌توانیم با دو صدا یعنی زیر صدای فارسی و ترجمه انگلیسی سخنرانی را پخش کنیم.

بیشتر بخوانید: پسر معاون رئیسی در کانادا خانه ای میلیاردی خرید + جزییات و اسناد

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور بیان کرد: در نهایت اعلام شد اگر صدای فارسی از سخنرانی حذف نشود، پخش نخواهد شد؛ این پروتکلی بود که امسال قرار دادند و شامل کشورهای دیگر نیز می‌شد.

خزعلی تصریح کرد: همکاران ما صدای فارسی را به‌سرعت حذف کردند و سخنرانی را به سازمان ملل ارسال کردند. بنابراین بحث و دروغ‌پراکنی‌ها درباره دوبله و… مواردی است که وقتی دست‌شان خالی است، مطرح می‌کنند.

او در پایان گفت: ما امروز تصویب آیین‌نامه را در ارتباط با بیمه زنان خانه‌دار دارای سه فرزند را داشتیم که در روستاها و عشایر ساکن باشند، روستا و عشایر مورد پوشش این بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 77572

ارسال نظر