قتل هولناک دو نفر در سیستان و بلوچستان

اختلاف و درگیری منجر به قتل ۲ نفر در یکی از روستاهای قصرقند در سیستان و بلوچستان شد.

قتل هولناک دو نفر در سیستان و بلوچستان

 فرمانده انتظامی قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان از اختلاف و درگیری منجر به قتل ۲ نفر در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی نصیر آبادی روز دوشنبه ۲۳ اسفند اظهارداشت: ظهر روز گذشته درگیری و اختلاف بین اهالی دهستان هیت از توابع شهرستان قصرقند به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد که ماموران پلیس این فرماندهی به همراه عوامل امدادی سریعا به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران پلیس در صحنه برقراری امنیت و دعوت به آرامش اهالی روستا، طبق بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته از حاضرین و شواهد عینی مشخص شد که فردی با استفاده از اسلحه کلاش یک نفر را به قتل رسانده و سه نفر دیگر را نیز مجروح کرده است.

فرمانده انتظامی قصرقند افزود: با توجه به عدم کنترل سلاح توسط ضارب حین تیراندازی، در این میان تیر به سمت خود ضارب شلیک و منجر به مرگ وی می‌شود.

وی با اشاره به اختفا سلاح و مهمات توسط فرزند قاتل پس از وقوع حادثه، بلافاصله با تیزبینی ماموران در یک عملیات ضربتی نسبت به دستگیری وی و کشف سلاح و مهمات جنگی به کار برده شده در این جنایت اقدام و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 77229

ارسال نظر