انتقاد یک نماینده مجلس از نحوه رتبه بندی معلمان و حقوق بازنشستگان

یک نماینده مجلس گفت: در بحث رتبه بندی معلمان گله بحق آن‌ها که چندین سال سابقه داشته اند، باید پیگیری شود.

انتقاد یک نماینده مجلس از نحوه رتبه بندی معلمان و حقوق بازنشستگان

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث رتبه بندی معلمان گله بحق آن‌ها که چندین سال سابقه داشته اند، باید پیگیری شود، چرا که بی دقتی شده و باید این مهم بار دیگر با عدالت بازنگری شود، لذا پیگیر این موضوع هستیم.

مجتبی یوسفی  در تذکری شفاهی گفت: در ابتدا تذکر می‌دهم در رابطه با اجرایی شدن ماده ۱۰ قانون حمایت از نیرو‌های متخصص وزارت نفت، چرا که بعد از تذکر‌های متعددی که داده شد، قرار شد اجرایی شود، اما متاسفانه تاکنون ناقص اجرا شده است و در بحث حقوق و دستمزد باید به نخبگان، اساتید دانشگاه و نیرو‌های عملیاتی توجه شود.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس یازدهم ادامه داد: همچنین مازاد مالیاتی که برای چندمین بار از وزارتخانه‌هایی مانند وزارت نفت گرفته شد، چه برای شاغلین و چه برای بازنشستگان باید زودتر به آن‌ها برگشت داده شود.

وی در رابطه با رتبه بندی معلمان گفت: در بحث رتبه بندی معلمان گله بحق آن‌ها که چندین سال سابقه داشته اند، باید پیگیری شود، چرا که بی دقتی شده و باید این مهم بار دیگر با عدالت بازنگری شود، لذا پیگیر این موضوع هستیم.

یوسفی افزود: در بحث افزایش حقوق بازنشستگان به ویژه بازنشستگان خاص مانند مجموعه نفت، بانک ها، کشوری و لشگری تذکراتی را سال گذشته دادیم، اما متاسفانه توجهی نشد، لذا باید برای ارتقایشان و پرداخت یک مقطع تحصیلی به آن‌ها اقدام شود. همچنین در بحث افزایش حقوق پرسنل شهرداری باید حق اولادشان نیز در نظر گرفته شود.

منبع: خانه ملت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 77189

ارسال نظر