خبر مهم استاندار سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان از پیگیری جدی موضوع حقابه در سیستان با توجه به کمبود آب و خشکسالی شدید منطقه سیستان خبر داد.

خبر مهم استاندار سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به کمبود آب و خشکسالی شدید منطقه سیستان گفت: به طور جدی پیگیر موضوع حقابه در سیستان هستیم و در آینده اتفاقات خوبی در این رابطه خواهد افتاد.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه نشست با مسئولان دانشگاه زابل، گفت: یکی از وظایف دانشگاه وقت گذاشتن برای دانشجویان است تا آنان بتوانند با ابتکار و نوآوری دست به کارهای جدیدی بزنند.

محمد کرمی ادامه داد: امروز وظیفه اصلی دانشگاهیان، برطرف کردن مشکلات منطقه سیستان از طریق ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و ابتکار و نوآوری است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر ارتباط میان صنعت و دانشگاه اذعان کرد: دانشگاه باید با نوآوری پشتیبان صنعت باشد و ایده‌ها تبدیل به محصول شود.

او با تاکید بر اینکه اصل هر دانشگاه، هیات علمی آن است، ادامه داد: در علم و پژوهش هیچ توقفی وجود ندارد بر این اساس باید همواره به دنبال کسب علم باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به خشکسالی منطقه سیستان گفت: به جد پیگیر موضوع حقابه در سیستان هستیم و در آینده اتفاقات خوبی در این رابطه خواهد افتاد.

کرمی افزود: شرایط برای پیشرفت استان فراهم است؛ بر این اساس دانشگاه و دانشگاهیان پشتوانه همه طرح‌ها باشند.

او اذعان کرد: دانشگاه‌ها از اهمیت فراوانی برخوردارند؛ ما نیز تلاش می‌کنیم تا به کمک مراکز علمی تحرک و پویایی را در جامعه ایجاد کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کرد و علت این استقامت و ایستادگی نیز نگاه توحیدی بود که در بین این مردم حاکم بود.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 77006

ارسال نظر