آخرین اخبار از خسارات گسترده و افزایش تعداد قربانیان انفجار هولناک در تبریز | علت انفجار مهیب در منظریه چه بود؟ + فیلم و تصاویر

آخرین اخبار و جزئیات انفجار مهیب و مرگبار در تبریز اعلام شد.

آخرین اخبار از خسارات گسترده و افزایش تعداد قربانیان انفجار هولناک در تبریز | علت انفجار مهیب در منظریه چه بود؟ + فیلم و تصاویر

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص خسارات، قربانیان و مصدومان حادثه امروز «یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱» انفجار در تبریز اعلام شد.

علت انفجار در تبریز چه بود؟

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی با بیان اینکه انفجار تبریز به ۱۰۰ ساختمان آسیب وارد کرده است، گفت: علت انفجار تبریز در دست بررسی است و جزئیات به زودی اعلام می‌شود.

محمدباقر هنربر، مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی با تشریح انفجار در واحد مسکونی منظریه تبریز و جان باختن پنج شهروند تبریزی در این انفجار گفت: علت انفجار در دست بررسی است و جزئیات به زودی اعلام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی افزود: این انفجار که در سه بامداد امروز (یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱) اتفاق افتاد، ۲ مصدوم داشت و به حدود ۱۰۰ واحد مسکونی آسیب زده است؛ همچنین شیشه‌های خانه‌های اطراف شکسته شده و در پارکینگ‌ها هم آسیب دیده است.

هنربر با بیان اینکه سه واحد مسکونی ۱۰۰ درصد تخریب شده است، تصریح کرد: احتمالا ۲ نفر دیگر از ساکنان منطقه در زیرآوار مدفون شده‌اند که با تلاش نیروهای امدادی جست‌و‌جو برای یافتن آنها ادامه دارد.

توضیحات سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره انفجار در تبریز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تبریز آخرین جزئیات انفجار مهیب و مرگبار در تبریز را اعلام کرد.

اکبر دشتی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تبریز گفت: در حادثه انفجار، سه باب منزل مسکونی کاملا تخریب شدند؛ به خودروهای اطراف ساختمان نیز آسیب رسیده است.

سخنگوی آتش‌نشانی تبریز در ادامه گفت: در پی انفجار یک ساختمان مسکونی در تبریز، تاکنون پنج نفر جان باخته و سه نفر هم به صورت جزئی مصدوم شده‌اند.

انفجار ۴ ساختمان مسکونی در منطقه ابوریحان تبریز

همچنین، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تبریز صبح امروز (یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱) در خصوص این حادثه مرگبار گفته بود: انفجار چهار ساختمان در منطقه ابوریحان تبریز، تاکنون چهار کشته و یک مصدوم به‌جا گذاشته است.

علی دشتی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تبریز (یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱)، در جمع خبرنگاران افزود: بر اثر این انفجار که حوالی ساعت ۳ بامداد امروز اتفاق افتاد، چهار ساختمان تخریب شدند؛ چهار نفر نیز جان خود را از دست دادند و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.

او گفت: عملیات برای جستجوی محبوسان احتمالی آوار در حال انجام است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تبریز افزود: با تلاش آتش‌نشانان، یک خانم از زیر آوار نجات پیدا کرد که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

انفجار در تبریز

 

انفجار در تبریز

 

انفجار در تبریز

 

انفجار در تبریز

 

انفجار در تبریز

دشتی افزود: علت وقوع این انفجار در حال بررسی است و اخبار تکمیلی به محض دریافت منتشر خواهد شد.

منبع: صداوسیما

دیگر رسانه ها

کدخبر: 76968

ارسال نظر