خبر خوش از صدور احکام رتبه‌بندی معلمان و فرهنگیان بازنشسته این استان

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر جزئیات صدور احکام رتبه‌بندی فرهنگیان و معلمان این استان را اعلام کرد.

خبر خوش از صدور احکام رتبه‌بندی معلمان و فرهنگیان بازنشسته این استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: احکام رتبه‌بندی فرهنگیان استان بوشهر صادر شد.

علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر شنبه (۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱) در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش سعدآباد، با ادای احترام ۵۱ شهید سعدآباد بیان کرد: این منطقه، مهد تمدن و فرهنگ است و انسان‌های بزرگ و فرهیخته را در دامان خود پرورش داده است.

موحدی با اشاره به صدور احکام رتبه‌بندی فرهنگیان استان بوشهر، گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان پس از گذشت بیش از یک دهه بلاتکلیفی، به عنوان یکی از وعده‌های صادق رئیس جمهور در دولت مردمی ایران قوی اجرایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به صدور حکم رتبه‌بندی فرهنگیان افزود: با تلاش جهادی و شبانه‌روزی کارکنان ستادی و ادارات شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان بوشهر، احکام رتبه‌بندی همه فرهنگیان شاغل و پیشکسوت مشمول قانون رتبه‌بندی صادر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از رسیدگی به اعتراض همکاران خبر داد و بیان کرد: اگر همکاران در آموزش و پرورش استان بوشهر نسبت به رتبه تعیین‌شده اعتراض دارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه درخواست خود را ثبت کنند.

موحدی ادامه داد: در صورتی که گزینه ثبت اعتراض برای برخی از معلمان فعال نشده باشد، این قابلیت در روزهای آینده برای آنها نیز فعال می‌شود.

او تاکید کرد: از زمان فعال شدن گزینه ثبت اعتراض، همکاران حداکثر تا ۱۰ روز فرصت ثبت درخواست خود را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه اعتراضات با جدیت توسط یک کارگروه تخصصی در هیئت ممیزی استان پیگیری می‌شود، تاکید کرد: فرهنگیان اگر نسبت به نظر هیئت ممیزی استان نیز اعتراض دارند، مطالبات آن‌ها در هیئت ممیزی کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 76857

ارسال نظر