آتش‌سوزی گسترده در شیراز

جزئیات آتش‌سوزی گسترده در انبار ضایعات روستای گچی شیراز اعلام شد.

آتش‌سوزی گسترده در شیراز

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز گفت: بامداد امروز «دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱»، یک انبار دپوی ضایعات واقع در روستای گچی شهرستان شیراز، دچار حریق شد.

هادی عیدی‌پور، سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز در خصوص جزئیات آتش‌سوزی بامداد دوشنبه «۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱»، به خبرنگاران گفت: حادثه آتش‌سوزی در یک انبار دپوی ضایعات، ساعت ۳ و ۵۲ دقیقه صبح امروز از طریق سامانه ١٢۵ اطلاع‌رسانی شد که آتش‌نشانان از ۴ ایستگاه به محل اعزام شدند.

عیدی‌پور محل وقوع این حادثه را روستای گچی در شهرستان شیراز اعلام و اضافه کرد: هنگام رسیدن ماموران، آتش بخش اعظمی از این انبار ۳۰۰۰ مترمربعی را در برگرفته و در حال گسترش بود.

او با بیان اینکه حجم دپوی ضایعات قابل اشتعال در نقاطی از این انبار تا ارتفاع ۲ متری بود، گفت: بخشی از این انبار روباز و بخشی نیز روبسته و به شکل سوله است.

عیدی‌پور با اشاره به حضور ۴ تیم عملیاتی با ۶ دستگاه خودرو در محل با هدف اطفا حریق، گفت: این آتش‌سوزی قبل از سرایت حریق به سایر نقاط انبار و اماکن پیرامونی، مهار شد.

رئیس آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت، اعلام کرد که علت وقوع حادثه بعد از ارزیابی کارشناسی اعلام خواهد شد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 76020

ارسال نظر