پسران نوجوان در این اردوگاه‌ها همسر موقت 4 زن می‌شوند!

برخی از پسران نوجوان ۱۳ یا ۱۴ ساله هم‌زمان همسر موقت چهار زن می‌شوند تا به گسترش دولت اسلامی داعش کمک کنند.

پسران نوجوان در این اردوگاه‌ها همسر موقت 4 زن می‌شوند!

به نقل از رسانه فارسی زبان؛ برخی از زنان داعشی که شکست داعش را نمی‌پذیرند و می‌خواهند فرزندان بیشتری به دنیا بیاورند، از پسران بالغ در اردوگاه‌ها به‌عنوان شریک جنسی استفاده می‌کنند.

داعش مدت‌ها است که به شکار جنسی زنان ایزدی، مسیحی، شیعه و حتی سنی می‌پردازد و گاه به‌عنوان برده جنسی آن‌ها را بارها مورد تجاوز گروهی قرار می‌دهد.

برخی از زنان این اردوگاه دیگر نمی‌خواهند با داعش ارتباط داشته باشند و امیدوارند با شکست خلافت داعش، به کشورشان بازگردانده شوند، اما برخی دیگر از پذیرش این شکست سر باز می‌زنند و در پی آن‌اند که فرزندان بیشتری برای داعش بیاورند.

به گزارش اورشلیم پست، اکنون در اردوگاه‌هایی که ۱۰ هزار زن و کودک خارجی در آن نگهداری می‌شوند، شکل جدیدی از رفتار داعشی دیده می‌شود که در آن از پسران نوجوان و بالغ به‌عنوان برده جنسی استفاده می‌کنند.

زنان داعش از برخی از این نوجوانان که سال‌ها در بازداشت داعش بوده‌اند و در این مدت به بلوغ رسیده‌اند، به‌مثابه شریک جنسی استفاده می‌کنند و به آن‌ها دستور می‌دهند هم‌زمان همسر موقت چهار زن شوند و به گسترش دولت اسلامی داعش کمک کنند.

اورشلیم پست گزارش می‌دهد که دو تن از این پسرها، احمد ۱۳ ساله و حمید ۱۴ ساله، در اردوگاه الهول به نگهبانان مراجعه کرد‌ه‌اند و از آنان خواسته‌اند آن‌ها را از زنان طرفدار داعش جدا کنند، زیرا این زنان آن‌ها را وادار کرده بودند هم‌زمان با چهار زن به‌طور موقت ازدواج کنند و پس از انجام کارشان، با چهار زن دیگر ازدواج کنند.

دکتر آنه اسپکهارد، مدیر مرکز بین‌المللی مطالعه افراط‌گرایی خشونت‌آمیز (ICSVE) و دانشیار روان‌پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه جورج تاون، می‌نویسد پسران اردوگاه الروژ نیز مورد استثمار جنسی قرار گرفته‌اند، هرچند گویا استثمار جنسی در اردوگاه الروژ بیشتر برای لذت زنان مسنی است که سال‌ها است همسرانشان را از دست داده‌اند.

دکتر اسپکهارد می‌نویسد هفته گذشته با اسامه، یکی از این پسرها، صحبت کردم که گفت در اردوگاه الروژ که او را برای مراقبت به آن‌جا برده بودند، از او بهره‌کشی جنسی می‌کردند.

او همراه خانواده‌اش مثل بسیاری دیگر در کودکی به سوریه آمده است و کار با اسلحه را نیاموخته یا ازنظر عقیدتی به داعش متعهد نیست. آن‌ها زمانی که تلاش می‌کردند با کمک قاچاقچی‌ها از شر داعش بگریزند، به دست نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) افتادند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75888

ارسال نظر