خبر مهم آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس تا پایان هفته

آخرین اخبار و جزئیات مربوط به تعطیلی مدارس در هفته جاری اعلام شد.

خبر مهم آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس تا پایان هفته

مدارس قم در پانزدهم و شانزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ تعطیل شدند. مدیر کل آموزش و پرورش استان قم از مدارس قم در پانزدهم و شانزدهم اسفندماه خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از تعطیلی مدارس این استان در پانزدهم و شانزدهم اسفندماه ۱۴۰۱، به دلیل میزبانی از زائران نیمه شعبان خبر داد.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بعدازظهر یکشنبه (۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱) در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برپایی جشن‌های نیمه شعبان و حضور گسترده زائران در شهر مقدس، قم و مسجد مقدس جمکران، فعالیت آموزشی مدارس شهر قم در روزهای پانزدهم و شانزدهم اسفندماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

احتمال تعطیلی مدارس کشور تا پایان سال ۱۴۰۱

علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با نامه‌ای که رئیس مجلس به چهار رئیس کمیسیون بهداشت، آموزش و پرورش، امنیت ملی و امور داخلی کشور زده، با حضور 2 نفر از هر کمیسیون، کمیته‌ای برای بررسی مسمومیت‌های دانش آموزان تشکیل شده است.

جلسه این کمیته در مجلس در حال برگزاری است. حاصل پیگیری های این کمیته به زودی به سمع و نظر مردم خواهد رسید. فعلا تصمیمی برای تعطیلی مدارس گرفته نشده؛ تصمیم‌گیری در این خصوص بر عهده شورای عالی امنیت ملی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کدخبر: 75878

ارسال نظر