واکنش مولوی عبدالحمید به مسمومیت دانش‌آموزان

لوی عبدالحمید در مراسم نماز جمعه زاهدان با انتقاد از نحوه برخورد با مسئله مسمویت‌های سریالی دانش‌آموزان، این مسمومیت ها را مرتبط با اعتراضات ماه‌های اخیر دانست و گفته است کسی باور نمی‌کند مسئولان از عامل این اتفاقات بی‌خبر باشد.

واکنش مولوی عبدالحمید به مسمومیت دانش‌آموزان

آفتاب نیوز نوشن: مولوی عبدالحمید در مراسم نماز جمعه زاهدان با انتقاد از نحوه برخورد با مسئله مسمویت‌های سریالی دانش‌آموزان، این مسمومیت ها را مرتبط با اعتراضات ماه‌های اخیر دانست و گفته است کسی باور نمی‌کند مسئولان از عامل این اتفاقات بی‌خبر باشد.

وی گفت: «سه ماه است صد‌ها دختر مسموم شده‌اند و قضیه به پسران هم سرایت کرده هرچند دختران بیشتر هدف قرار داده شده‌اند. این چه جریانی است که هنوز شناسایی نشده؟ چه کسی باور می‌کند که مسئولان، امنیتی‌ها و نظامی‌ها نمی‌دانند؟ چیز‌های جزئی و کوچک که اتفاق افتاده سریع شناسایی می‌شود، آن وقت اتفاقی به این گستردگی که دنیا را تکان داده هیچ‌کس نمی‌داند پشت ماجرا چیست... این دختران در مدارس‌شان اعتراض کردند و حالا جریانی با مسمومیت آن‌ها را هدف گرفته است.»

وی گفت: «ما تعجب کردیم که گفتند در اعتراضات هیچ‌کسی کشته نشد. گفتند هیچ‌کسی به خاطر اعتراضات زندان هم نیست. ما تعجب کردیم که این خلاف واقعیت است. آن‌چه واقعیت است این است که بسیاری از افراد در اعتراضات اخیر زندان هستند و بسیاری کشته شدند. در همین مصلای اینجا، در حادثه روز جمعه خونین.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75506

ارسال نظر