خبر مهم آموزش و پرورش خوزستان برای دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی موفقیت در حوزه تعلیم و تربیت کیفی نظارت مستمر بر روند ارائه آموزه‌های تخصصی علمی و تربیتی است؛ مدارس وابسته نیز که بخشی از جامعه هدف آموزش و پرورش را تحت پوشش خدمات خود قرار داده‌اند، می‌بایست در حوزه کیفی نیز گام‌های علمی و عملی بردارند.

خبر مهم آموزش و پرورش خوزستان برای دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از تحصیل ۶ هزار دانش آموز این استان در مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.

مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در جلسه کارگروه استانی مدارس وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: ۳۸ مدرسه صدرا در استان خوزستان، ۶ هزار دانش آموز را تحت پوشش خدمات آموزشی تربیتی قرار داده‌اند و بر این اساس این مدارس ظرفیت بالایی برای کار اثربخش تربیتی دارند که می‌بایست با استفاده از الگوهای مطلوب تربیتی در راستای ارتقای کیفی آموزش‌های ارائه شده در سطح این مدارس اقدام کرد.

او در ادامه با اشاره به این امر که موفقیت فعالیت‌های تربیتی منوط به همگرایی و هم افزایی در سطح صف و ستاد است، بیان کرد: مدارس وابسته در استان خوزستان شامل مدارس امین وابسته به مدیریت حوزه علمیه و مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با تکیه بر برنامه‌های مدون و منسجم تربیتی در حوزه آموزش‌های تربیتی اعتقادی بسیار موفق عمل کرده‌اند که شایسته تقدیر است.

حمیدی نژاد در پایان گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی موفقیت در حوزه تعلیم و تربیت کیفی نظارت مستمر بر روند ارائه آموزه‌های تخصصی علمی و تربیتی است؛ مدارس وابسته نیز که بخشی از جامعه هدف آموزش و پرورش را تحت پوشش خدمات خود قرار داده‌اند، می‌بایست در حوزه کیفی نیز گام‌های علمی و عملی بردارند. البته بحمدالله تاکنون اقدامات خوبی در راستای کیفیت بخشی در سطح این مدارس برداشته شده است که شایسته تقدیر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75034

ارسال نظر