نحوه رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان اعلام شد

امکان اعتراض به رتبه از سوی معلم‌ها در سامانه وجود دارد و معلمان مطمئن باشند به اعتراضات آنها رسیدگی خواهد شد.

نحوه رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان اعلام شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: معلم‌ها مطمئن باشند به اعتراضات آنها در زمینه رتبه‌بندی رسیدگی خواهد شد.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز(هشتم اسفند ۱۴۰۱) در مراسمی که به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه باید برگزاری همایش‌های مناسبتی را از کارهای کلیشه‌ای دور کنیم، گفت: باید همایش‌ها بگونه‌ای برگزار شود که کارایی داشته و بتوانند در تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان تاثیرگذار باشند.

او با بیان اینکه تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نیاز به کارهای نو دارد، گفت: باید روی درس‌هایی مثل هنر، انشا و ورزش که می‌تواند در ایجاد روحیه کار گروهی در دانش آموزان تاثیر مثبت داشته باشد، تمرکز کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه باید دانش آموزان را آماده زندگی کردن کنیم، گفت: آموزش صرف دانش آموزان نمی تواند کارکردهای لازم برای تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان را داشته باشد.

او رویکرد امسال آموزش و پرورش در کرمانشاه را تربیتی مهارتی عنوان کرد و افزود: با این نگاه دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت خواهد شد.

محمدی در ادامه اشاره ای هم به اجرای طرح رتبه بندی معلم‌ها داشت و گفت: این طرح هم همچون هر طرح دیگری خالی از ایراد نیست، اما تلاش خواهیم کرد تا هیچ حقی از هیچ همکار فرهنگی ضایع نشود.

او با بیان اینکه امکان اعتراض به رتبه از سوی معلم‌ها در سامانه وجود دارد، گفت: معلم‌ها مطمئن باشند به اعتراضات آنها رسیدگی خواهد شد.

 محمدی با بیان اینکه احتمال خطا در رتبه اعلام شده برای معلم‌ها در طرح رتبه بندی وجود دارد، گفت: پیگیر احقاق کامل حق معلم‌ها در رتبه بندی  هستیم.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 74951

ارسال نظر