پشت پرده عجیب حذف ردیف‌های بودجه سازمان آتش‌نشانی

عضو شورای شهر تهران درباره حذف برخی از ردیف‌های بودجه سازمان آتش‌نشانی توضیحاتی ارائه کرد.

پشت پرده عجیب حذف ردیف‌های بودجه سازمان آتش‌نشانی

عضو شورای شهر تهران گفت: برخی از ردیف‌های بودجه سازمان آتش نشانی به دلیل کالای لوکس بودن حذف شده است و از دولت می‌خواهم این موضوع را اصلاح کند.

نرجس سلیمانی، عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه دولت برخی از ردیف‌های آتش نشانی را حذف کرده است، گفت: برخی از ردیف‌ها به دلیل کالای لوکس بودن حذف شده است و از دولت می‌خواهم این موضوع را اصلاح کند.

او با اشاره به دوباره کاری‌ها در مواردی همچون آسفالت مجدد معابر، یادآور شد: مشخص است که تأسیسات زیرزمینی در چه نقاطی وجود دارد و باید مورد توجه قرار بگیرد.

در ادامه سوده نجفی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آتش سوزی ساختمان خیابان بهار، گفت: از شهردار تهران درخواست دارم که برای این قشر پر زحمت که درخواست‌هایی در خصوص معیشت دارند و تجهیز امکانات روز دنیا در حوزه آتش نشانی اقدامات لازم را انجام دهند.

او ادامه داد: البته ۶ ماه پیش مشکلات را خطاب به شهردار تهران عرض کردم و امیدواریم این بار شهردار تهران توجه ویژه‌ای به موضوع داشته باشد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 74636

ارسال نظر