نقشه شوم زن خیانتکار برای شوهرش/ ضربه‌ات کاری باشد؛ بمیرد یا فلج شود!

مرد جوانی که پس از رابطه پنهانی با زنی متأهل همسر او را به قتل رسانده بود، به همراه زن خیانتکار، پای میز محاکمه رفت و حکم گرفت.

نقشه شوم زن خیانتکار برای شوهرش/ ضربه‌ات کاری باشد؛ بمیرد یا فلج شود!

مرد جوانی که پس از رابطه پنهانی با زنی متأهل همسر او را به قتل رسانده بود، به همراه زن خیانتکار، پای میز محاکمه رفت و حکم گرفت.

رسیدگی به این پرونده از اواخر زمستان سال ۹۹ با گزارش زن جوانی که مدعی بود همسرش به طور مشکوکی به قتل رسیده، آغاز شد. در ادامه مأموران کلانتری به محل حادثه اعزام شدند و پس از بررسی‌های اولیه جسد مرد ۳۷ ساله به نام شهرام را که با ۲ ضربه چاقو به گردنش جان باخته بود با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل کردند.

شهلا همسر مقتول در توضیح ماجرا به مأموران گفت: صبح به همراه ۲ فرزندم به خانه یکی از دوستانم رفته بودم و پس از برگشت با جسد خونین همسرم مواجه شدم.

بعد از اظهارات شهلا، مأموران با بررسی زندگی خصوصی مقتول و همسرش پی بردند که آنها از مدت‌ها پیش با هم اختلاف داشته‌اند. در ادامه پلیس که به رفتارها و اظهارات همسر مقتول ظنین شده بود تلفن همراه وی را مورد بررسی قرار داد و مشخص شد او با مرد جوانی به نام خسرو رابطه پنهانی داشته است.

شهلا عکس‌های همسرش را در حالی که خواب بوده از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی برای خسرو ارسال کرده و در زیر عکس‌ها هم نوشته بود ضربه‌ات کاری باشد تا بمیرد یا حداقل فلج شود و نتواند من را به دردسر بیندازد.

به این ترتیب شهلا بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به طراحی نقشه قتل شوهرش با همدستی خسرو اعتراف کرد. بعد از اعترافات او، خسرو نیز دستگیر شد و او نیز به قتل شهرام اعتراف کرد.

با اعتراف متهمان و تکمیل تحقیقات، برای خسرو به اتهام قتل عمد و برای شهلا به اتهام معاونت در قتل عمد کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت؟

در ابتدای جلسه پدر و مادر مقتول به‌عنوان ولی دم از طرف خودشان و ۲ فرزند مقتول درخواست قصاص کردند.

سپس متهم به جایگاه رفت و با پذیرش اتهامش عنوان کرد: من و شهلا سال ۹۲ با هم در خیابان آشنا شدیم. آن موقع فکر می‌کردم او مجرد است اما وقتی فهمیدم همسر و فرزند دارد به خاطر علاقه به او نتوانستم رهایش کنم.

شهلا به من گفت از شوهرش متنفر است و حتی یک بار هم با باز کردن شیر گاز می‌خواسته او را خفه کند که شوهرش متوجه بوی گاز شده بود.

وی افزود: این اواخر شهلا همیشه می‌گفت دیگر نمی‌توانم همسرم را تحمل کنم و از من خواست تا همسرش را از سر راه بردارم تا با من ازدواج کند. طبق نقشه‌ای که باهم کشیده بودیم شهلا با ۲ فرزندش از خانه خارج شد و من وارد خانه شدم و شهرام را در خواب با دو ضربه چاقو کشتم و به سرعت از آنجا خارج شدم. باور کنید فریب حرف‌های شهلا را خوردم و حالا هم پشیمانم.

پس از آن همسر مقتول به جایگاه رفت و با رد اتهامش گفت: من بی‌گناهم اصلاً از ماجرای قتل خبر نداشتم.

پس از پایان جلسه، قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، خسرو را به قصاص و شهلا را به ۲۷ سال حبس محکوم کردند.

منبع: ایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 74610

ارسال نظر