جزئیات واریز وام 15 میلیونی بازنشستگان آسیب‌دیده اعلام شد

جزئیات واریز وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی بازنشستگان آسیب‌دیده زلزله خوی، با سود چهار درصد اعلام شد.

جزئیات واریز وام 15 میلیونی بازنشستگان آسیب‌دیده اعلام شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی برای بیش از ۶ هزار بازنشسته آسیب‌دیده از زلزله خوی خبر داد.

نعمت‌الله‌ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی، با سود چهار درصد و بازگشت ۳۶ ماهه برای ۶ هزار و ۴۲۸ نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران زیرپوشش این صندوق در شهرستان خوی که از زلزله اخیر آسیب دیده بودند، واریز شد.

ترکی با اشاره به کمک‌های ارسالی برای زلزله‌زدگان شهرستان خوی گفت: ارسال ۲۰ تن محصولات لبنی به ارزش دومیلیارد تومان، خرید و ارسال ۱۵۰ دستگاه بخاری برقی به ارزش یکصد میلیون تومان، ارسال محصولات بهداشتی به ارزش ۶۰ میلیون تومان و ارسال سه کامیون کنسرو لوبیا و تن ماهی به ارزش ۲ میلیارد تومان از جمله کمک‌هایی بوده که از دهه فجر تاکنون انجام شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: ارزیابی میزان خسارت منزل بازنشستگانی که در زلزله خوی بیش از ۵۰ درصد آسیب دیده یا تخریب شده به وسیله کارشناسان بیمه ملت از امروز (پنجشنبه ۴ اسفند) برای بازسازی به همت این صندوق آغاز می‌شود.

ترکی شامگاه ۱۱بهمن و در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سفر به استان آذربایجان غربی از محل اسکان زلزله زدگان شهرستان خوی بازدید کرد.

او در دیدار با بازنشستگان و آسیب‌دیدگان از زلزله ۵.۸ ریشتری خوی، مطالبات و خواسته‌های آنان را شنید و بلافاصله دستوراتی را در چند محور مختلف از جمله پرداخت وام ضروری و ارسال تجهیزات و وسایل گرمایشی برای رفع دغدغه‌های بازنشستگان، به واحد‌های داخلی و مدیریت استانی صندوق و تعدادی از شرکت‌های تابعه صادر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 74151

ارسال نظر