آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد

در اطلاعیه آموزش و پرورش تاکید شده است که ضرورت دارد، تمامی مدارس شامل، دولتی، غیردولتی و هیات امنایی که جهت ارائه خدمات خاص از اولیای دانش آموزان مبالغی را دریافت کرده‌اند و به دلیل غیرحضوری شدن کلاس‌ها نتوانستند این خدمات را ارائه دهند، به نحو مقتضی اقدام به جبران کنند.

آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد

آموزش و پرورش درباره وجوه اخذشده برای انجام خدمات خاص در ایام آموزش غیرحضوری اطلاعیه صادر کرد.

وزارت آموزش‌ و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از مدارس خواست تا مبالغ گرفته‌شده از اولیا دانش آموزان را به نحو مقتضی جبران کنند.

وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای از مدارس خواست تا مبالغ گرفته‌شده از اولیا دانش آموزان برای انجام خدمات خاص در ایام غیرحضوری شدن آموزش‌ها که به دلیل آلودگی و برودت هوا  صورت گرفت را به نحو مقتضی جبران کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به بخشنامه شماره ۴۳۳/۱۴۰ صادرشده در چهارم بهمن‌ سال جاری آمده است: با توجه به اینکه مدارس در ابتدای سال تحصیلی ممکن است اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری خدمات خاص در طول سال تحصیلی کنند و بر همین اساس از متقاضیان این خدمات، مبالغی دریافت نمایند، در سال تحصیلی جاری به دلیل آلودگی و برودت هوا در بخشی از ایام سال تحصیلی، کلاس‌های درس به‌صورت غیرحضوری برگزار شد، اولیا مدارس امکان ارائه این خدمات را نداشتند.

در ادامه این اطلاعیه تصریح‌ شده است که ضرورت دارد، تمامی مدارس شامل، دولتی، غیردولتی و هیات امنایی که جهت ارائه خدمات خاص از اولیای دانش آموزان مبالغی را دریافت کرده‌اند و به دلیل غیرحضوری شدن کلاس‌ها نتوانستند این خدمات را ارائه دهند، به نحو مقتضی اقدام به جبران کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 73996

ارسال نظر