محدودیت‌های ترافیکی جدید اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور اعلام شد.

محدودیت‌های ترافیکی جدید اعلام شد

پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های شمالی کشور را اعلام کرد.

پلیس راهور فراجا با اعلام محدودیت‌های ترافیکی اعلام کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه الی ساعت ۶ روز شنبه ۶ اسفند از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد. تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در  محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می باشد.

در این محور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۳ و ۴ اسفند  از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و درصورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ساعت ۲۴  از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران-شمال  به سمت مرزن آباد  به صورت یک طرفه خواهد بود.

همچنین در در  محور کرج- چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز جمعه ۵ اسفند از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت  اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز کماکان تردد کلیه تریلرها ممنوع می باشد البته تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۴ و ۵ اسفند  ممنوع می باشد.

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴  الی ۲۲ روز جمعه ۵ اسفند از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل بصورت مقطعی یک طرفه انجام می شود.

پلیس راهور فراجا در خاتمه تاکید کرده است: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می گردد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 73893

ارسال نظر