آموزش و پرورش صدای همه را درآورد/ انتقاد تند و تیز به یک اطلاعیه

اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش شهر تهران نه تنها دیشب اطلاعیه‌ای درباره احتمال غیرحضوری شدن مدارس نداد، صبح امروز هم از طریق کانال اطلاع رسانی خود بسیار دیرهنگام غیرحضوری مدارس لواسانات و رودبار قصران و مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ را اعلام کرد.

آموزش و پرورش صدای همه را درآورد/ انتقاد تند و تیز به یک اطلاعیه

اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش شهر تهران نه تنها دیشب اطلاعیه‌ای درباره احتمال غیرحضوری شدن مدارس نداد، صبح امروز هم از طریق کانال اطلاع رسانی خود بسیار دیرهنگام غیرحضوری مدارس لواسانات و رودبار قصران و مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵  را اعلام کرد.

این موضوع در شرایطی بود که اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران خبر غیرحضوری شدن مدارس خود را ساعت ۵:۵۶ صبح امروز اعلام کرد.

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس

اما آموزش و پرورش شهر تهران یک ساعت بعد از آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در کانال‌های خود اطلاع رسانی کرده است و تنها به زیرنویس صدا و سیما اکتفا کرد که آن هم اصلاحیه داشت.

یعنی در ابتدا تمام مقاطع تحصیلی مناطق یک تا ۵ غیرحضوری اعلام شد و بعداً به مدارس ابتدایی تغییر کرد.

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس 1

نکته دیگر اینکه اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران حتی شب گذشته به سوال خبرنگاری که پیرامون غیرحضوری شدن فردای مدارس سوال کرده بود، پاسخی نداد.

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس2

برخی خانواده‌ها نیز اعلام می‌کنند که امروز هم به دلیل اطلاع‌رسانی ناکافی و دیرهنگام آموزش و پرورش شهر تهران معترض هستند.

مادر یک دانش‌آموز پایه اول دبستان منطقه یک تهران به خبرنگار فارس گفت: واقعا در این دوره زمانه و این همه تکنولوژی، چرا باید صبح به این در و آن در بزنیم ببینیم مدارس به صورت حضوری دایر هست یا خیر؟ واقعا آموزش و پرورش نمی‌تواند از شب قبل اطلاع‌رسانی کند؟

وی ادامه داد: جالب این است که آموزش و پرورش کانال شاد را ایجاد کرده و آموزش غیرحضوری در این کانال انجام می‌شود اما خبر غیرحضوری شدن مدارس در این کانال به موقع اطلاع رسانی نمی‌شود.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 72429

ارسال نظر