اعتراض یک نماینده مجلس به آموزش و پرورش درباره امتیازدهی به معلمان

یک نماینده مجلس گفت: اجرای طرح رتبه بندی معلمان باید جامع کامل و درست باشد تا بتوانیم به معلمان انگیزه بدهیم.

اعتراض یک نماینده مجلس به آموزش و پرورش درباره امتیازدهی به معلمان

یک نماینده مجلس گفت:  اجرای طرح رتبه بندی معلمان باید جامع کامل و درست باشد تا بتوانیم به معلمان انگیزه بدهیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد وزارت آموزش و پرورش در اجرای طرح رتبه بندی معلمان، گفت: این طرح باید طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی جامل، درست و کامل اجرا شود؛ در امتیازدهی معلمان نباید کاستی وجود داشته باشد.

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی، امروز  در ساوجبلاغ، با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان، گفت: در مسئله رتبه بندی فرهنگیان از وزیر آموزش و پرورش انتظار می‌رود که طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی رفتار کند.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آنچه که در مجلس مصوب شد بررسی دقیق امتیازدهی به فرهنگیان بود، افزود: این طرح ضمن ارتقاء کیفیت آموزشی در کشور، به مسائل معیشتی معلمین نیز مربوط می‌شود، از این رو تاکید داریم که طرح باید بدون هیچ کاستی اجرایی شود.

حدادی با اشاره به اینکه باید در راستای حفظ شان و منزلت معلمان به شکلی رفتار کنیم که طرح درست عملیاتی شود، یادآور شد: جامعه هدف ما در این طرح قشر بسیار مهم و اثرگذاری در جامعه هستند که عملکرد آنها برای آینده کشور یعنی تعلیم و تربیت فرزندان این خاک و بوم نیز نمود و ظهور خواهد داشت.

حدادی در ادامه تاکید کرد: بنابر توضیحات ارائه شده اجرای طرح باید جامع کامل و درست باشد تا بتوانیم به معلمان انگیزه بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه منابع لازم اجرای این طرح در بودجه ۱۴۰۱ توسط کمیسیون تلفیق پیش‌بینی شده است، یادآور شد: تمام زیرساخت‌ها جهت اجرای طرح تا حد نیاز و توان فراهم شده و امروز نیازمند عملکرد درست و دقیق از سوی وزارت آموزش و پرورش هستیم.

حدادی با اشاره به این ضرب المثل که مشت نمونه خروار است، اظهار کرد: نواقصی در استان البرز در راستای اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان دیده می‌شود؛ تعدادی از معلمان می‌توانند انتظار امتیاز خوبی کسب کنند اما خلاف این اتفاق رخ داده است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه امتیاز دهی به مدیران طبق آیین‌نامه داخلی با دقت انجام گیرد، اضافه کرد: این طرح پس از ۱۱ سال در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفت و امیدواریم اجرای دقیق آن شیرینی طرح را به کام جامعه هدف بچشاند.

وی نظارت بر عملکرد وزارتخانه‌ها و مطالبه گری را وظیفه نمایندگان مجلس برشمرد و یادآور شد: طی جلسه‌ای که با معلمان برگزار شده است دریافتیمپ آنطور که مورد انتظار است طرح با دقت اجرایی نشده و امروز ما به عنوان نماینده معلمان مطالبات این قشر را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 72305

  • صدرا

    امتیاز بندی درست انجام نشده به همکاری با سابقه 26 سال امتیازش 2 است و همکاری با 8 سال امتیازش 2 است !!!!! در حق خیلی ها بی انصافی شده و باید اعتراض کرد و امتیازات اطلاح شود

ارسال نظر