گروگان‌گیری 70 روزه پسر کرمانی در کشور همسایه

موضوع ربایش یک پسر ۲۱ ساله که قریب به ۷۰ روز قبل در یکی از شهرستان‌های استان کرمان توسط یک گروه مسلح ربوده و به یکی از کشورهای همسایه منتقل شده بود، دغدغه اخیر پلیس استان در این ایام بود.

گروگان‌گیری 70 روزه پسر کرمانی در کشور همسایه

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با پیگیری ها و تلاش بی وقفه پلیس پسر جوان ۲۱ ساله پس از ۷۰ روز گروگان گیری در یکی از کشورهای همسایه آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان امروز ۱۹ بهمن ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: موضوع ربایش یک پسر ۲۱ ساله که قریب به ۷۰ روز قبل در یکی از شهرستان‌های استان کرمان توسط یک گروه مسلح ربوده و به یکی از کشورهای همسایه منتقل شده بود، دغدغه اخیر پلیس استان در این ایام بود.

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات اطلاعاتی وسیع مطلع شدیم این جوان به یکی از کشورهای همسایه منتقل شده که با صدور دستورات و پیگیری های مکرر فرماندهی کل انتظامی کشور اقدامات وسیعی با هماهنگی همکاران قضایی و پلیس اینترپل در این حوزه انجام شد و در نهایت روز گذشته عملیات رهاسازی این جوان در کشور همسایه با تلاش پلیس اینترپل و پلیس کشور همسایه انجام و این جوان عزیز آزاد شد.

به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان، ناظری تصریح کرد: این جوان به محض آزادی به همت همکارانمان در مرزبانی به مرز منتقل شد و توسط ماموران پلیس آگاهی استان به شهرستان محل سکونت خود بازگشت و خوشحال هستیم که به رغم ۷۰ روز بسیار سختی که بر این جوان و بر ماموران پیگیر پلیس گذشت در ایام الله دهه مبارک فجر و ایام ماه رجب به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

فرمانده انتظامی استان کرمان علت و انگیزه این عمل مجرمانه را اخاذی ۴۰ میلیارد تومانی عنوان کرد و گفت: این گروگان گیری به قصد اخاذی از خانواده این پسر جوان انجام شده بود که به لطف الهی و تلاش بی وقفه همکارانمان ختم به خیر شد و آرامش این جوان و خانواده اش در لحظه دیدار مجدد آن ها خستگی این چند ماه تلاش را از تن خادمان نظم و امنیت دور کرد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 71256

ارسال نظر