اطلاعیه تعطیلی مدارس در شهرهای مختلف کشور

آخرین جزئیات و اخبار مربوط به تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف و سرمای هوا در روزهایسه‌شنبه و چهارشنبه «یازدهم و دوازدهم بهمن ماه 1401» در شهرهای استان‌های مختلف کشور اعلام شد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس در شهرهای مختلف کشور

اطلاعیه‌های مربوط به تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف و سرمای هوا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه «یازدهم و دوازدهم بهمن ماه ۱۴۰۱» در شهرهای استان‌های مختلف کشور اعلام شد.

اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای وضعیت فعالیت مدارس استان را در روز سه‌شنبه اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

«با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه کلیبر، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد گردید.

همچنین در چاراویماق نیز با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه چاراویماق، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به شکل غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه آزمون مرحله اول پایش عملکرد یادگیری مدارس استعدادهای درخشان در موعد مقرر و برابر برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد شد.»

اطلاعیه تعطیلی مدارس در استان آذربایجان غربی

با اعلام آموزش و پرورش آذربایجان غربی، مدارس نواحی ۱ و ۲ ارومیه غیرحضوری شد.

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه‌ به بارش برف و برودت هوا مراکز پیش دبستانی و ابتدایی نواحی یک و دو ارومیه شهری و تمام مقاطع تحصیلی روستایی امروز سه شنبه ۱۱ بهمن در نوبت بعد از ظهر غیرحضوری است.

کدخبر: 69530

ارسال نظر