خبر مهم آموزش و پرورش استان کرمان درباره تعطیلی مدارس

اداره اطلاع‌‌رسانی آموزش و پرورش کرمان از تعطیلی برخی از مدارس شهرستان‌های استان کرمان به دلیل بارش برف و باران خبر داد.

خبر مهم آموزش و پرورش استان کرمان درباره تعطیلی مدارس

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش کرمان اعلام کرد: به دلیل بارش برف و باران، آبگرفتگی و یخ‌زدگی معابر فعالیت آموزشی برخی مدارس، روز چهارشنبه به صورت غیرحضوری دنبال خواهد شد.

مهران باهری، رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کرمان بیان کرد: آموزش حضوری مدارس شهرستان‌های رابر، راور، جیرفت، انار، کوهبنان و رفسنجان و مناطق نوق و کشکوئیه در تمامی دوره‌های تحصیلی به دلیل بارش برف و باران تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) پیگیری می‌شود.

او تاکید کرد: آموزش حضوری مدارس دوره ابتدای شهرستان زرند و تمامی دوره‌های تحصیلی مناطق سربنان و دشتخاک از توابع این شهرستان تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

باهری از تعطیلی آموزش حضوری مراکز و مدارس تمامی دوره‌ها پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان بافت خبر داد و افزود: آموزش حضوری مدارس مناطق بزنجان، خبر، گوشک، گوغر و کیسکان امروز در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس مناطق گلزار و لاله زار از توابع شهرستان بردسیر در تمامی دوره‌های تحصیلی نیز خبر داد و افزود: مراکز و مدارس پیش دبستانی شهرستان بردسیر تعطیل هستند و مدارس متوسطه اول و دوم شهر نگار و بردسیر با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

باهری گفت: آموزش حضوری مدارس بخش کوهپایه از توابع شهرستان کرمان (آموزش و پرورش ناحیه یک) نیز تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

او از تعطیلی تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول شهرستان قلعه گنج خبر داد و افزود: تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس شهرستان منوجان در نوبت صبح به علت بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر امروز چهارشنبه ۲۸ دیماه جاری تعطیل است.

باهری از تعطیلی آموزش حضوری در مراکز پیش دبستانی و دوره ابتدایی شهرستان کهنوج در نوبت صبح نیز خبر داد و گفت: مدارس منطقه شهداد نیز با دو ساعت فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش حضوری مراکز پیش دبستانی و دوره ابتدایی منطقه چترود نیز امروز چهارشنبه تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

او اضافه کرد: مدارس روستاهای سکنج و عرب آباد از توابع منطقه ماهان نیز تعطیل و مدارس دوره اول ابتدایی این منطقه فعالیت خود را با دو ساعت تأخیر آغاز خواهند کرد.

باهری تاکید کرد: لغو و یا تغییر ساعت آغاز آزمون‌های داخلی مدارس در شهرستان‌هایی که مدارس متوسطه اول و دوم آنها تعطیل اعلام شده با تصمیم شورای مدرسه خواهد بود.

منبع: مهر
کدخبر: 67172

ارسال نظر