مدارس و ادارات کدام استان ها فردا تعطیل است؟

با توجه به برودت هوا ادارات و مدارس در برخی از استان های کشور چهارشنبه شنبه تعطیل و یا غیر حضوری شد.

مدارس و ادارات کدام استان ها فردا تعطیل است؟

با توجه به برودت هوا ادارات و مدارس در برخی از استان های کشور چهارشنبه شنبه تعطیل و یا غیر حضوری شد.

با توجه به بارش برف و برودت هوا برخی از ادارات، مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های های کشور   بیست و هفتم دی تعطیل و یا غیر حضوری شده است.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران و غیر حضوری شدن آن طی روز آینده به دلیل افزایش آلودگی هوا خبر داد.

علیرضا مزینانی عضو کمیته اضطرار آلودگی هوا درباره جزئیات کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: این کمیته امروز به صورت غیر حضوری تشکیل شد و بر اساس مصوبات آن فردا همه مدارس تهران و دانشگاه ها به صورت غیر حضوری برگزار می شود.البته هه ادارات باز است.

وی افزود: همچنین همه کودکستان ها و مراکز پیش دبستانی فردا چهارشنبه شنبه ۲۸ دیماه تعطیل است.

وی همچنین با اشاره به توقف فروش و صدور مجوز طرح ترافیک روزانه خودروها از سوی شهرداری تهران، افزود: طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منازل برای فردا در تهران اجرایی می شود.

تعطیلی ادارات خراسان جنوبی تا پایان هفته تمدید شد

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از تمدید تعطیلی ادارات، نهاده و دستگاه‌های اجرایی دولتی استان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

علیرضا عباس‌زاده اظهار داشت: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جوی جدید و احتمال برودت دمای هوا، لذا ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است. ورود این سامانه جدید به خراسان جنوبی، بارش برف و باران در اغلب مناطق را در پی خواهد داشت و کاهش محسوس دمای هوا را سبب خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه از بابت ریزش این نزولات جوی، خدا را شاکریم اظهار امیدواری کرد: مردم با ادامه دادن همراهی‌های قبلی، در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا شاهد افت فشار ناشی از مصرف بالا و قطعی گاز نباشیم.

عباس‌زاده با اشاره به احتمال بروز لغزندگی در محور‌های مواصلاتی استان ناشی از بارش برف و باران گفت: کماکان توصیه اکید ما به هم استانی‌های این است که از سفر‌های غیرضروری بپرهیزند و برنامه سفر خود را به شرایط بهتری موکول کنند.

وی متذکر شد: چنانچه عزیزانی ناگزیر به سفر هستند، لازم است حتماً تجهیزات ایمنی، لباس گرم و پتو به همراه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: کنکور سراسری در روز‌های پنجشنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه و در حوزه‌های تعیین شده برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی با صدور هشدار سطح نارنجی از نفوذ و تقویت توده هوای ناپایدار جوی از اواخر وقت امروز سه شنبه تا فردا چهارشنبه خبر داده که وزش باد، کاهش دما و بارش باران و برف را در نواحی شرقی، مرکز و نیمه جنوبی استان به همراه خواهد داشت.

عباس‌زاده گفت: براساس این گزارش و هشدار، با تقویت و استقرار سامانه پر فشار جوی و کاهش ضخامت جو از روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده کاهش محسوس و قابل ملاحظه دمای هوا از پنج تا ۱۰ درجه سلسیوس، گسترش و تشدید سرما و یخبندان در استان پیش‌بینی می‌شود.

تمدید تعطیلی ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی/کارمندان دورکار شدند

براساس تصمیم کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مرکزی ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار شدند.

به گزارش روابط عمومی استانداری مرکزی، با توجه به برودت و همچنین آلودگی هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی (به ویژه گاز و برق) در زمستان و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی استان بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مقرر شد فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان عمومی فعال در حوزه طرح زمستانی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیده هستند با تشخیص مدیر واحد ذیربط دورکار هستند.

بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها (بانک‌های دولتی و خصوصی) و شرکت‌های بیمه تجاری و بازرگانی در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار بوده و شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز از ساعت ۹ تا ۱۳ به صورت کشیک دایر هستند.

همچنین فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه، فعالیت همه مدارس به صورت غیرحضوری است و با توجه به فصل امتحانات فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر رئیس دانشگاه ذیربط است.

مدارس استان سمنان تعطیل شد/اخیر در آغاز به کار ادارات  تا پایان هفته

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت:فعالیت مراکز آموزشی با تأسیسات گرمایشی که سوخت گاز مصرف می‌کنند همچنان به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد صورت می‌گیرد.

همه ادارات، در همه شهرستان‌های استان سمنان روز چهارشنبه نیز مانند امروز فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس خراسان جنوبی تا پایان هفته غیر حضوری شد/ ادارات تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از غیر حضوری شدن تمامی فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس استان تا پایان هفته خبر داد.

مدارس و دانشگاههای گیلان تا چهارشنبه غیرحضوری وساعات کاری ادارات محدود است

قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد: تا پایان هفته جاری ادارات با ساعت کاری محدودتر به فعالیت خود ادامه می دهند و فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان نیز به صورت غیرحضوری است.

دورکاری ادارات، مدارس و دانشگاههای خراسان شمالی تا پایان هفته تمدید شد

استاندار خراسان شمالی در نشست ستاد بحران از ادامه دورکاری ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان خبر داد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 66818

ارسال نظر