صف خرید نفت و گاز و بخاری برقی در شهرهای خراسان

شرایط گاز در تربت جام بحرانی، سخت‌تر و فوق‌العاده شده است؛ مردم در مصرف گاز جدا صرفه‌جویی و باور کنند قطع گاز در شهر حتمی است.

صف خرید نفت و گاز  و بخاری برقی در شهرهای خراسان

شرایط گاز در تربت جام بحرانی، سخت‌تر و فوق‌العاده شده است؛ مردم در مصرف گاز جدا صرفه‌جویی و باور کنند قطع گاز در شهر حتمی است.

ستاد مدیریت بحران تربت جام  با حضور اعضا در محل فرمانداری تشکیل و با توجه به بحرانی شدن شرایط سخت گاز دراستان و بویژه شهرستان تربت جام در شبانه‌روز آینده تاکید شد. اگر همراهی و همکاری مردم نباشد، گاز تمام شهر تربت جام امشب قطع خواهد شد. شرایط بحرانی و فوق‌العاده سخت‌تر  شده است و مردم در کاهش مصرف همراهی کنند.

فرماندارتربت جام بااشاره به اینکه هیچ راهی جزصرفه جویی وسوخت جایگزین در این وضعیت بحرانی نیست گفت: در حال حاضرگاز ۴ روستا همچنان قطع است و ۶ روستای قلعه گک، فیروزکوه، یخک، سنگ آتش، بشیرآبادو چشمه گل اضافه خواهد شد.

تربت جام

حسین جمشیدی با اشاره به شرایط سخت کمبودگاز افزود: شرایط قطع گاز درپیش است مردم و مدیران همکاری و همراهی کنند تا از این شرایط سخت وبحرانی عبور کنیم ، ضمنا نانوایی هایی که سوخت دوم دارندحتما از سوخت دوم استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مرغداری ها باید از سوخت دوم استفاده کنند تاکید کرد: مدیران و پرسنل و اعضای ستاد مدیریت بحران و نیروهای مسلح و بسیجیان پای کارند تا به مردم خدمات رسانی کنندو جهاد کشاورزی موظف شد ظرف امروز  گاز مرغداری ها و نانوایی های دوگانه سوز را قطع کند.

تصاویری از ازدحام مردم برای گرفتن کپسول در سبزوار!

در شرایطی که به علت سردی هوا و افت فشار گاز برخی مناطق با قطعی گاز رو به رو هستند، ویدیویی از حضور مردم برای گرفتن کپسول گاز در سبزوار منتشر شده است.

صف گاز مایع در تربت جام به دلیل قطعی گاز شهری در شرایط جوی نامناسب دمای ۱۰- و شرایط نا ایمن

تربت جام

خرید بخاری برقی هم صفی شد!!!

تربت جام

صف خرید برای بخاری برقی در تربت جام

تربت جام

 

منبع: تربت جام آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 66409

  • سارینا

    خب دیگ با همین فرمون داریم میرسیم به 40سال پیش

ارسال نظر